Gedichten check: A lot of people are fake
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 22 |
A lot of people are fake, you trust them in everything, but then you know, you made an huge mistake, it's only pain that it bring. Why people like that, i'm always straight, now they feel regret, that they lost my faith. They are not worth to be a part of my life, cause they are not real in my face, without them i will survive, cause i kick them in the ass, to an other place. |
| reactie 1
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Nice! î… Beetje aan schaven, foutjes eruit halen en helemaal toppie! Groetjes, Diana |
| reactie 2
|
|
|
dankje....ja idd wat foutjes in he....ja mijn engels is ook niet zo heel goed....maar gelukkig zie jij het mooie gedicht, ondanks de foutjes...liefs Cinthia |
| reactie 3
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Mooi meid Ik kan helaas geen berichten sturen wrm weet ik ook niet Maaer ik hebt een gedicht voor jou gemaakt Staaat nog in de wacht |
| reactie 4
|
|
|
hey meid... echt lief van jou.... |
| reactie 5
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Ik ben het er niet mee eens en zeker niet als iemand echt spijt betoont. Als christen weet ik dat zoals ik was een zondaar ben en bega helaas nog zonden, ik geloof dat ieder mens zonden begaat (behalve Jezus) Jezus is in mijn plaats gestraft voor de vele zonden die ik heb begaan, iemand begaat een zonde tegen mij en ik zou hem dan niet kunnen vergeven, zoiets kan toch niet. Jezus tegen Petrus (matteus18vers21 Toen kwam Petrus bij Hem en zeide: Here, hoeveel maal zal mijn broeder tegen mij zondigen en moet ik hem vergeven? 22 Tot zevenmaal toe? Jezus zeide tot hem: Ik zeg u, niet tot zevenmaal toe, maar tot zeventig maal zevenmaal. ) Een goed stuk vanaf vers24 |
| reactie 6
|
|
|
volgens mij begrijp jij niet helemaal wat ik bedoel met dit gedicht.... |
| reactie 7
|
|
|
Hoe heb je het dan wel bedoeld? |
| reactie 8
|
|
|
dat leg ik je toch net uit......ik zou niet weten hoe ik nog duidelijker moet zijn...maar goed, bedankt voor jou mening...respect....misschien begrijp ik jou wel verkeerd, kan ook....want dat gepraat over jezus is helaas niet mijn ding....liefs |
| reactie 9
|
|
|
Ik bedoel omdat ik de situatie niet ken, ik bedoel als je over de situatie zou vertellen. Nu weet ik niet waar het over gaat, maar ik kan me goed voorstellen dat op een forum dat misschien geen goed idee is om het over te hebben. |
| reactie 10
|
|
|
ja idd...ik ga ook niet zomaar alles blootgeven hier...hihi. maar het gaat er gewoon 0m, ik heb veel mensen vertrouwt in mijn leven, en ze deden zo leuk en lief in mijn gezicht, en achter mijn rug om heel anders praten....en zo'n jmensen wil ik niet meer toe laten in mijn leven, ik zou ze wel kunnen vergeven, maar het beste voor mij was vergeven en afstand doen...ik vergeef altijd mensen die mij pijn doen, maar het is wel mijn keus of ik ze in mijn leven nog toe wil laten ja of nee....liefs |
| reactie 11
|
|
|
Stel iemand heeft over je geklaagd bij anderen, maar er wel echt spijt van en is daarin veranderd? |
| reactie 12
|
|
|
dan zou ik die persoon zeker een kans geven....want ook ik heb mijn momenten van zwakte en zonde's. en ben heus wel begripvol naar andere mensen toe.... Maar met dat gedicht heb ik het toch echt over mensen die tot nu toe nooit zullen veranderen, en het maakt ook niks uit, dat is hun leven. wie ben ik om daarover te oordelen, maar ik heb er wel mijn mening over klaar!!! |
| reactie 13
|
|
|
Nog heel erg bedankt voor je reacties onder mijn gedichten Ik ben blij dat je de ander in ieder geval een kans wil geven en ook zelf beseft dat je weleens dingen hebt gedaan, waar je achteraf van zegt dat ze ook niet goed waren. Ik zou hetzelfde hebben gedaan, als ik haar was geweest had ik die dingen kunnen vergeven en een nieuwe start gemaakt. |
| Naar boven | |