Vragen over de site: Berichten versturen en ontvangen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Junip Berichten: 18 |
Hoi, Een paar dagen geleden heb ik iemand een bericht gestuurd. Naam en e-mailadres ingevuld zoals gevraagd, en uiteindelijk op verzenden gedrukt. Voor zover ik weet is hier alles goed gegaan, ik heb in ieder geval geen foutmelding gekregen. Diegene aan wie het berichtje was gestuurd is ondertussen online geweest. Ik ga er vanuit dat je dit berichtje gelezen heeft en erop heeft gereageerd (misschien wat optimistisch, maar oké), ik zie alleen nergens iets van een melding hiervan. Ik vraag me daarom af: hoe zie je wanneer je een bericht hebt ontvangen? Wordt dit bericht naar je mail gestuurd, of gaat dat via deze site? En waar moet je dan kijken om dit bericht te kunnen lezen? Groetjes, Junip |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Dit bericht wordt naar e-mail verzonden, er is geen bevestiging of dit gelezen is of niet. |
| reactie 2
|
|
|
Junip Berichten: 18 |
Oké, bedankt voor je reactie. |
| reactie 3
|
|
|
zonnestraaltje Berichten: 1 |
hallo mij vraag is ik heb al twee keer me gedicht ingevuld om hem te plaatsen en hij is ook niet afgekeurd maar ik kan hem nergens vinden eerste keer onder overige gedichten en vorige week onder liefdes gedichten kunnen jullie mij daar bij helpen mijn naam is corine van den hoogen. dus ik weet het veder ook niet meer alvast bedankt |
| reactie 4
|
|
|
Waar heb je het gedicht ingevuld? Ik neem aan bij: www.1001gedichten.nl/plaatsen/ ? Na het invullen klik je onderaan op "Plaats gedicht", daarna zul je het gedicht terug moeten kunnen vinden bij: www.1001gedichten.nl/leden_stats/ Succes! |
| reactie 5
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Hallo even een vraagjee Ik kan mijn linkspartners en anderen geen berichten sturen Alleen soms als ik geluk hebt Kunnen jullie er wat aan doen? |
| reactie 6
|
|
|
Ik kan niet uit je bericht opmaken wat er fout gaat. |
| Naar boven | |