Huiskamer: Spaans
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Suzy Berichten: 29 |
Hoi ik wil heel graag een beetje spaans leren, vind het een erg mooie taal. Kan iemand hier een beetje spaans en kan hij/zij mij misschien helpen alvast heel erg bedankt hoor graag reacties als je het kan natuurlijk Groetjes Suzy |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wat verwacht je precies? Ik spreek vloeiend Spaans, heb dit in anderhalf jaar geleerd, via school. Ik weet niet wat je er mee wilt, maar als je er echt serieus werk van wilt maken raad ik je aan een cursus te gaan volgen ofzo. Ik kan hier wel losse zinnen neerkladderen, maar daar heb jij niet zoveel aan, dat kun je ook wel met een vertaalmachine. |
| reactie 2
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hoi, ik spreek ook Spaans, maar ik sluit me aan bij Roosje. Je kunt het best een cursus oid volgen. Of je koopt een boek met cdroms, een zelfstudie. Via deze website wordt het lastig, denk ik. |
| reactie 3
|
|
|
Heey, bedankt voor jullie berichten. Ik kan dan idd beter een cursus ofso volgen Thnx voor de tips ga er zkr wat mee doen |
| reactie 4
|
|
|
laska119 Berichten: 13 |
http://www.youtube.com/watch?v=GvZmp8fLu6M Hier een spaans nummer van Enrique Iglesias met Quizás. Heeft niks met spaans leren te maken, maar is wel een heel mooi nummer. |
| reactie 5
|
|
|
thnx voor lied Chris |
| Naar boven | |