Gedichten check: 3 gedichtje(s)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Feather Berichten: 2 |
Het vale leegtelicht Vitale systemen falen, alles verdwenen Toen de vergeten sterren zijn verschenen De lege witheid brandt als de wens die nooit is bedacht Waarin het al tracht te zijn en naar bestaande vormen smacht Maar het niets onder woorden is gebracht "Slaap zacht" De last van het bestaan is een zware vracht Want leegheid heeft het einde in pacht, Alle dromen worden door gebrek aan zijn geslacht Waarin het niets onder woorden is gebracht Wereld na wereld in de donkere hemel, ster na ster Eenwording door verspreiding, perfectie is ver De quantiteit verlaagd maar kwaliteit perfect Het leven vervaagd en, in mij geneest het defect De mysterie van alles is opgelost En dus is het zijn van zichzelf verlost De regenboog versmolten tot enkel wit Wat ooit mooi was - niemands bezit Alles wordt gereduceerd en ontleedt tot lege witte energie Waarin de synthese van al naar niets overloopt in synergie Onze dromen waren ooit speciaal Vergeten, verstomd, ik verdwaal. Alles verslonden, perfectie geworden Elke menselijke en goddelijke wet geschonden Ik ben nu het alles en daarmee het niets Absolute assimilatie, geen spiegel voor reflectie Het bestaan verdwijnt, verzaakt zijn plicht Voor het verdwijnt, beschreven in een gedicht En complexiteit verbrandt, vervalt en zwicht, Voor het blinde vale leegtelicht Creativiteit vervalt tot zichzelf en verricht leeg bestaan Leeg autoapocalyptisch universum waar zij heengaan Ze leven niet, ze sterven niet, ze staan buiten de cyclus Zo is de eeuwigheid waarin zij dwalen Neem me mee... Ze zijn de angst van de gierende wind Ze zijn wat mensendromen verslindt Ver diep onder het vreemde verre In het diepe duister tussen de sterren Ultiem geluk voor hetgene wat zijn natuurlijk bestaan ontwricht En het eeuwige omarmt in het vale leegtelicht Verraad je hart, omarm je verstand en verwerp je instinct Vergeet het gezonde verlangen diep in je hart - om te sterven Waar een valt zullen duizend plaatsmaken Een voor een hun plaats in de natuurlijke orde verzaken In het vuur van creativiteit de wereld her-maken Het einde van het begin - we ontwaken Ooit gezegend met de verdoemenis der natuur Sterfelijkheid vervalt en vergaat in dit perpetuele uur Onthou - in de cyclus vind je niets om hem te verbreken Ze zullen zich voor de zwakheid des doods wreken! Ze hebben het zinvolle leven voorbij gegroeid Vrijheid in het zinloze leegtelicht opgebloeid Sterfelijkheid; De zegen opgelegd in het begin Ingewisseld voor mechanische waanzin De mysterie van het onnatuurlijke; de grootste liefde Onthulling door tryptamine en phenethylamine Geef je niet over; De obsessie van perfectie roept naar je Niet langer overgeleverd aan de wispelturigheid van de hemel... Liefde van de verre, vreemde werelden Hoor mij, mijn tijd is bijna voorbij, kom tot mij Ik wacht, voor altijd, droomloos Verlos mij van de cirkel... Voor altijd... In het vale leegtelicht Ze breken me Ze breken me elke dag opnieuw,niet door de woorden maar door de blikken die ze me schenken. Een aantal personen hebben me al meerdere malen duidelijk gemaakt dat mijn lichaam niet perfect is. Maanden lang heb ik de kwetsende opmerkingen genegeerd maar de onzekerheid neemt langzamerhand heel mijn lichaam over. Opmerkingen over mijn lichaamsbouw heb ik al altijd gekregen, geen dag ging er voorbij zonder woorden die me kwetsen, maar ik was toen nog sterk genoeg om ze te negeren. Nu , op dit moment niet meer. Alle woorden,alle zinnen,alles beleef ik opnieuw maar nu in mijn hoofd. Het moet stoppen, ik hou dit niet meer lang vol. Het rode bandje Het rode bandje , om mijn linker pols, bekend zo veel voor mij. Niemand die het zal snappen, niemand die het zal weten, niemand zal achter mijn geheim komen. Behalve de gene, die ze ook dragen. ©Feather 8-10-2011 |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
Ik snap dat 3e gedichtje niet... Uitleg mischien? |
| reactie 2
|
|
|
notesforyouuw Berichten: 14 |
Ik ook niet, maar als je bedoeld dat alleen diegene die ze ook dragen weten hoe het zit, dan is dat $uper... maar ze zijn heel mooi, liefs Notes |
| reactie 3
|
|
|
Feather Berichten: 2 |
is wel op google te vinden :x |
| Naar boven | |