Gedichten check: How Can I live Without You?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
How Can I live Without You? Ik mis je. Ik had je nodig. Ik wou je nooit kwijt. Ik had het niet eens door. Ik voel me nutteloos zonder jouw. Ik ben bang, om zo zonder jouw te zijn. Ik kan het niet alleen, om alleen door te gaan. Ik geloofde je, wanneer je vertelde dat je gelukkig was. Ik hoop dat dit een slechte grap is en je zo tevoorschijn komt. Ik schaam me, dat zelfs ik niet eens merkte dat jij in de problemen zat. Ik voel me in de steek gelaten, want was ik dan zo moeilijk om mee te leven? Ik kijk naar boven, naar de sterren, en hoop dat jij naar me zwaait. Ik zie een vallende ster en wens dat je eindelijk gelukkig bent. Ik wil naar je toe, maar waar woon je nu eigenlijk? Ik fluister je naam, maar ik krijg geen gehoor. Ik ben bang om dezelfde fout te maken. Ik heb je nodig, maar je bent er niet. Ik geef om je, jij ook om mij? Ik kan niet zonder jou. Ik vergeef het je. Ik hou van je. -------------------------------------------------------- Heb het gedicht een paar dagen terug gemaakt en is al best vaak bekeken, maar niemand heeft nog een reactie neergezet. Ik dicht pas sinds kort, dus ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Liefs, |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
heel mooi geschreven..vooral doorgaan met dichten.. liefss |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 94 |
Heel erg bedankt voor je lieve reactie! |
| reactie 3
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Hij is mooi hoor..! Voor de eerste gedicht, er goed hoor!! Ga zekerste weten door met schrijven..! Liefss Ps: benieuwd naar jou nieuwe...! |
| Naar boven | |