Gedichten check: la liberté
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Je commence à compter.. Mais J'ai perdu le compte Le monde s'ouvre. Etape par étape, est un départ de rêve. Vos paroles sont devenues des actes. Enjoy, live and learn. The chance to be who you are. Freedom!! The adventure begins.. Know, Clear skies should be cherished. We see the same stars! This beautiful night remembers me that I will miss you now already. ------------- Vreemde talen zijn niet mijn sterkste punt dus alle kritiek = welkom |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Gedurfd om Frans en Engels door elkaar heen te gooien, persoonlijk niet mijn ding (ik had voor óf Frans óf Engels gekozen) maar je brengt het er nog wel goed vanaf hoor. |
| reactie 2
|
|
|
Hoi Roos, Aangezien er al heel veel Nederlandse en ook best veel Engelse gedichten zijn, wil ik natuurlijk 'apart' zijn. Het is dicht bij mijn stijl, alleen in het Frans en Engels. In het Nederlands leest het niet zo spannend als dat het nu is.. vind ik. Jij beheerst heel wat talen toch? Ik zie het al een compliment van jou |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Op zoek gaan naar iets anders is altijd goed |
| reactie 4
|
|
|
Klopt helemaal Roos. Ik vind het soms leuk om net buiten mijn eigen lijntjes te gaan maar... wel helemaal ik 4 talen vloeiend spreken!!! Uhm, er gaat voor jou letterlijk een hele grote wereld open. |
| Naar boven | |