Gedichten check: Will be there for you
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
You always want to be strong always say nothing wrong but in your heart every day pain because you just cannot contain why someone is hurting you with everything he will do sometimes you cannot handle it anymore then you run out the door walking down the street alone crying because you do not want to go back home at that moment you feel yourself not strong the next time sweetheart call me and I'll give you my shoulder where you can cry on Anonymous........ |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
wow waanzinnig mooi....het raakt me....liefs |
| reactie 2
|
|
|
dank je wel lorena, liefs, Anonymous |
| reactie 3
|
|
|
wow van het begin tot het eind waanzinnig mooi....wat een sweety ben jij.....had ik maar zo'n goede vriend die er voor mij was in moeilijke tijden.... |
| reactie 4
|
|
|
dank je wel...chanel.. weet zeker dat die er ook voor jou is.. en zo niet...mag ook jij mijn schouder wel lenen. liefs...anonymous |
| reactie 5
|
|
|
zo lief....nou maak je me verlegen |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
Heel mooi geschreven. Bedankt voor je reactie. Liefsxx |
| reactie 7
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Hey Mooi gedicht 1 Kleine opmerking: "you feel yourself not strong" moet eigenlijk "you don't feel strong" zijn in correct Engels.. (evt. "you don't feel so strong " ). grtz! |
| reactie 8
|
|
|
@ ojee chanel...maar meen het wel...liefs.. @ bedankt maria.....graag gedaan...liefs @ dank je some1..... zal het ff veranderen...groetjesss |
| reactie 9
|
|
|
misterX Berichten: 25 |
iemand die jou als vriend heeft mag zijn zegeningen tellen mooi gedicht |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
idd diegene mag echt heel heel blij zijn....ben het eens met MisterX liefs lorena |
| reactie 11
|
|
|
@..dank je wel misterX @...dank je wel lorena. veel liefs. |
| Naar boven | |