Gedichten check: Miskraam.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
xxThessaxx Berichten: 24 |
22-09-2011 †Vanaf het begin al geweten, Dat jij in mijn buik zat. Ik zal je nooit vergeten, Dat je hebt bestaan, en jij er was. Veel onzekerheid, Maar diep van binnen wist ik het wel. Dat ik zwanger was van jou, Het ging allemaal te snel. De dag dat ik het zeker wist, Was ik je ook gelijk weer kwijt. Ik weet niet meer wat ik voelen moet, Mijn gedachten zitten in een strijd. Waarom ben jij zo snel weggegaan? Ik heb niet eens van je kunnen genieten. Nu ik weet dat jij er niet meer bent, Ben ik heel erg verdrietig. Zo blij als ik was, Het is in 1 klap weg. Tranen rollen over mijn wangen, En geloof het maar wat ik zeg. Jij was welkom en helemaal van mij, Het was niet meer alleen ‘ik’. Het was nu ‘wij’. Ik hield van jou, Zo klein, zo zacht, zo teer. En nu jij er niet meer bent, Doet mijn hart echt heel veel zeer. Ik wou je hartje horen kloppen, Al was het maar voor even. Dan had ik kunnen horen, Mijn kindje vecht voor z’n leven. Nu ben jij een mooie ster, Hier heel ver vandaan. Maar onthoud alsjeblieft heel goed, jij kleintje. Jou papa en mama wisten van jou bestaan! Ik hou van je, al ben je niet bij mij. Je bent nu een ster aan de hemel. Je bent helemaal vrij! |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
het raakt me echt.....mooi beschreven...ook een verdrietig gedicht....maar wel heel mooi... liefs lorena |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
heel mooi..sterkte.. liefs rianne |
| Naar boven | |