Huiskamer: 18 goede tips
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik geef jou 18 goede begintips als je met een meisje wilt praten die je niet kent maar haar toch wilt versieren. -Heb je je geen pijn gedaan toen je uit de hemel viel? -Ik vraag me af of je naam net zo mooi is als jij zelf. ... -Je lacht zo leuk, doe het nog eens. -Volgens mij hoef jij nooit moeite te doen om iemand te versieren. -Vind je het erg als ik verliefd op je word? -Ik weet zeker dat ik morgen de hele dag aan jou denk. -Als mijn eerste openingszin niet werkt, krijg ik dan een tweede kans? -Helaas, ik moet je arresteren, je hebt mijn hart gestolen. -Men zegt dat kussen de taal van de liefde is ... zin in een klein praatje? -Mag ik je foto? Waarom? Dan kan ik de kerstman laten zien wat ik voor kerst wil -Kom je hier wel vaker? Ik vanaf nu ook -Als ze jouw verloten, koop ik alle lootjes! -Waar was je nou? Ik zit al m'n hele leven op je te wachten! -Jouw ogen heb ik eerder gezien. O nee, wacht... ik verwar ze met sterren. -Als je mij denkt te kunnen versieren, heb je het goed. -Er moet iets aan de hand zijn met mijn ogen want ik kan ze niet van jou afhouden. -Heb je een plattegrond voor mij? Ik verdwaal steeds in jouw ogen! -Ik zou willen dat jouw lippen van ijzer waren en de mijne van magneet Deze zinnen hebben een auteursrecht bij het HPTVEK (Het Persooneels Team Tan Evangelos Kotopoulos), dus als je die wilt gebruiken in een document of boek en/of gedicht of andere kopieër manier. Moet je de auteur toestemming vragen. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
haha nou ik vind ze allemaal erg leuk |
| reactie 2
|
|
|
Dank je haha probeer ze maar ze werken echt |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
ja dat geloof ik ook wel, zou bij mij ook werken hoor...vind ze allemaal erg goed liefs lorena |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 16 |
idd erg goed bedacht...maar sommige zijn al bekend in de volkstaal.. net als.... geloof jij in liefde op het eerste gezicht,of moet ik nog een keer langs je heen lopen.. |
| reactie 5
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
haha er staan echt een paar zinnetje tussen waarvan je denkt 'ieeuw dat zeg je toch niet' ahha xD Liefs Alis |
| reactie 6
|
|
|
@Alis haha maar toch word het soms gezegd. @Lorena Dank je haha |
| reactie 7
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Of deze... [i] Heb jij een reddingsboei, want ik verdrink in jouw ogen. Wil je mijn bed even uitproberen? Wie heeft een blusdeken voor me, ik sta in vuur en vlam. Je zal het wel koud hebben. Ik zal je wel even opwarmen. |
| reactie 8
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Ik vind ze leuk! Als ik er ook een weet zal ik 'm hier plaatsen! |
| reactie 9
|
|
|
Het was toch 'oog in oog, lip op lip'? Ik hoef je geen goud te geven, het verbleekt toch in jouw schoonheid. Wil je me helpen oversteken? Mijn liefde voor jou heeft me verblindt. Je ziet er warm uit, wil je de volgende keer wat kouders aantrekken? Ik heet ook wel 'King of the World', zullen we een stukje varen? Ik koop alle rozen om jouw hart te winnen, roosje. Is er een dokter in de buurt? Ik heb last van acute verliefdheid. Dans jij net zo mooi als dat je straalt? Hoe ziet jouw haar er bij maanlicht uit? ( waarschuwing, de volgende uitspraken alleen gebruiken bij extreme lef) Mag ik jouw gewichten even in mijn handen nemen? Jij bent zeker familie van Doutzen Kroes, die is aan de voorkant ook niet zo zuinig. Heb je ook nog iets onder dat bloesje? Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Doen we het hier of in het bos, dan maak ik alvast mijn bloesje los! |
| reactie 11
|
|
|
Mijn ogen zijn zo mooi, omdat ze jou weerspiegelen. Krijg ik nog een afscheidszoen voordat je weggaat? Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op liggen? Als je me zoekt, ik ben in de wolken. Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg. Denk je dat je alles op een rijtje hebt, wordt je verliefd. Verliefd op de vrijheid, en jij mag me vangen. Natuurlijk ben ik graag je onbereikbare muze, maar ik heb nog liever dat je naast me komt liggen. Waarom hollen? De wereld draait toch al om jou. Het is een mooie dag om je knoopjes los te maken. Ik heb altijd een roos klaar staan op het balkon, voor het geval dat. Kun jij paardrijden? Nee? Dat wil ik je wel leren hoor. Wees niet zo eogistisch, jij hebt dat lichaam de rest van je leven nog, ik wil het alleen voor 1 nacht Weet je het verschil tussen seks en een goed gesprek? Nee, ga dan even mee naar bed voor een discussie? Ik heet <NAAM>, hoe heet ben jij? Ik heb 3 wensen gekregen, 2 heb ik er al verspild en de 3e staat nu voor me. Als een ster zo ver weg staat, hoe kan jij dan zo dicht bij komen? Kom jij toevallig uit Grienekland? Nee? Daar komen toch alle godinnen vandaan... |
| Naar boven | |