Gedichten check: Mama, waarom sla je mij?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Mama? Waarom sla je mij?Mama? Vraagt een meid Waarom ben ik geboren En hebben jullie nu spijt? Of ligt het aan mij en ben ik mijn ouders verloren? Mama? Vraagt een meid Kind, hou toch eens op Ik heb helemaal geen tijd Maar mama, ik wil aandacht en jij geeft geen normale antwoorden hierop Mama, snap dan toch dat je me pijn doet Ik weet niet hoe jij me opvoed Maar echte mama’s die slaan kinderen niet Je doet mij veel verdriet Mama, waarom doe je het dan? Waarom heb je geen aandacht voor mij? Wat ben je van plan En waarom laat je me niet gewoon vrij ----------------------------------------------------------- Mama, vraagt een vriendin Ik hoorde verhalen van mensen die hun kinderen slaan Is dat dan geen vette onzin? Zulke mensen kunnen toch niet bestaan Mama, zegt de vriendin Ik kan dat toch niet begrijpen Noch horen evenmin Het is toch niet normaal dat ouders hun kinderen knijpen? Mama, vraagt de vriendin Dat mag toch helemaal niet Dat je daar aan begin Je maakt iemand toch kapot en doet haar veel verdriet Kind, zegt haar mama Zulke mensen bestaan helaas Ja, hun leven is een drama En die ouders zijn dwaas Maar kind, Dit mag niet gebeuren Die mensen die zijn heel erg blind Dit moeten wij betreuren Kind, je moet de kinderen die geslagen worden helpen Liefde geven en vriendinnen zijn Hun leven kan je vergelijken met schelpen Ze zijn snel kapot, ze hebben heel veel pijn Snap je het, kind? Snap je het nou, mama? |
| reactie 1
|
|
|
CookiesMunchEather Berichten: 34 |
ik zit hier te huilen god wat een mooi gedicht dit raakt me echt :/ ik heb respect voor je ! |
| reactie 2
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
mmoooooooooooooiiii :o !! respect ja juist ! |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Bedankt!!!!! |
| reactie 4
|
|
|
reneesabrina Berichten: 1 |
Respect voor jouw... Veel succes |
| reactie 5
|
|
|
lottehonselaar Berichten: 1 |
Zoo zielig!! Respect voor jou xx Lottee |
| reactie 6
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Idd.. Echt zielig.. Maar wel super mooi ! Man, als ik het een 2e keer ga lezen ga ik serieus janken ! Hhaa.. Maar super ;D. xxYasmine |
| reactie 7
|
|
|
yusuf31 Berichten: 9 |
respect ik moet er om huilen |
| reactie 8
|
|
|
xSweety Berichten: 46 |
wauuw, respect! erg mooi geschreven. x |