1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: gedichten jatten

datum 26-08-11 18:20
startpost
Verwijderde gebruiker
hallo allemaal......

wou even vragen hoe het kan dat mensen zomaar je gedicht kunnen jatten....

want een tijd geleden had ik zelf een gedicht bedacht....en toen was hij afgekeurd omdat hij blijkbaar al bestond...wel raar maar goed dat kan gebeuren....maar hoe kan het dan dat mensen dan wel je gedicht kunnen jatten en dat dan niet word vermeld dat gedicht bestaad al.

en mensen laat me weten, wat jullie daar van vinden...dat moet toch niet kunnen eigelijk....bedenk je een mooi gedicht met hart en ziel...wil een ander ermee pronken....

veel liefs silvia

ojee zie nu dat ik dit bericht een beetje verkeerd geplaatst heb...want is geen verhaal he nouja hoop dat dat niet erg is
datum 26-08-11 22:57
reactie 1
linnyyyy
haha is idd geen verhaal, maar maakt niet uit
ik vind het ook maar stom als mensen je gedichten zomaar jatten.. moet echt stoppen!
datum 27-08-11 00:36
reactie 2
Verwijderde gebruiker
helemaal gelijk sil....
vandaag twee keer gebeurd met mijn gedichten...
datum 27-08-11 10:09
reactie 3
natie
Als dit verder gaat, zal ik alles moeten verwijderen op deze site.
Ik ben namelijk wel van plan iets te doen met mijn gedichten m en als mensen ermee pronken en zeggen dat het van hun is ....
Of ik moet ermee naar ergens stappen om op al mijn gedichten een autersrecht op te zetten, en dat is werk...
In Noorwegen weet ik niet goed hoe dat verloopt, daarvoor moet ik dan terug naar Belgie komen ..
Dus lieve lieve mensen , bespaar me die moeite.
Schrijf je gedichtjes et hart en ziel , niet die van een ander !

liefs renata
datum 27-08-11 10:26
reactie 4
Verwijderde gebruiker
voor de mensen die gedichten jatten.....zie nu maar hier...neem Natie nou...zij wilt echt iets gaan doen met haar gedichten....en dan zou die arme meid...zoveel moeite moeten doen...om haar gedichten veilig te stellen....ja dat kan echt niet....

En neem Anonymous...hij bedenkt ook al zijn gedichten met hart en ziel...en zit veel gevoel in....dat kan en mag je niet stelen....is mijn mening....

Bedenk zelf je gedichten of blijf weg op 1001....
het lijkt mij ook geen fijn gevoel als je sterren krijgt voor een gedicht wat jij niet hebt gemaakt....toch?
datum 27-08-11 11:56
reactie 5
Verwijderde gebruiker
dank je sil...heel lief van je..

en idd...helemaal gelijk...

en admin als je dit ook leest..heb gister al een gedicht gemeld die iemand had gejat van mij...
kijk eens bij die gene der gedichten staan er nog een paar op die niet van die persoon zelf zijn...
datum 27-08-11 20:02
reactie 6
Marieke2011
Ja ja, soms zijn er mensen die zo oneerlijk zijn tegen over anderen, en zo maar een gedicht van een ander nemen en zeggen heb ik gemaakt. Tja je moet zelf weten, maar het lijkt mij niks, je bedonder anderen en ten slotte jezelf. Wees eerlijk..! En doet dit niet!
Ik hoop van harte dat mensen dit niet doen het jatten van gedichten, die anderen zo mooi heeft gemaakt met haar/zijn gevoel!

Groet
datum 28-08-11 09:35
reactie 7
Verwijderde gebruiker
Marieke je hebt helemaal gelijk......

en bedankt dat jullie het met mij eens zijn....

heel veel liefs sil
datum 28-08-11 18:17
reactie 8
natie
Groot gelijk iedereen!
Zou een goede staking kunnen zijn ^^
Admin, je zou de mensen op 1001gedichten er moeten af gooien die zulke dingen doen !!

liefs renata
datum 22-10-11 13:38
reactie 9
Verwijderde gebruiker
nou mensen er is weer een gedichten jatter in het dichtersland hoor.....gitaarlover..steeld gewoon de gedichten van een vriendin van mij, van Lorena zij heeft haar gedichten inmiddels verwijderd, gaat gitaarlover ermee aan de haal...hey meid bedenk je eigen gedichten....vind ik echt niet leuk hoor....

en gitaarlover als je dit leest, ben dan zo flink laat die gedichten even staan en mijn reacties ook, zodat mensen het kunnen zien dat jij ze van lorena gejat hebt. het maakt niets uit of iemand zijn profiel verwijderd, want gedichten blijven bestaan, maar dan nog heeft niemand het recht om ze te stelen en te doen alsof hij of zij ze gemaakt heeft....ja sorry maar ik stoor me daar aan, want iemand legt toch zijn of haar gevoel in een gedicht en dan mag je dat niet stelen.
datum 22-10-11 16:53
reactie 10
Verwijderde gebruiker
idd...sluit me aan bij imissyou... admin lees je mee... dit kan toch niet... ...
datum 22-10-11 18:10
reactie 11
Marieke2011
Jaa dit moet niet kunnen, ik hoop dat dit gauw verholpen wordt..! En dat de mensen het in zien dat dit niet kan..!
datum 22-10-11 21:11
reactie 12
besto
Het is voor ons niet mogelijk om aan een gedicht te zien wie het geschreven heeft. Bij elk gedicht staat als je bent ingelogd een knopje: Melden

Daarmee kun je het aangeven bij ons.
datum 16-11-11 13:39
reactie 13
notesforyouuw
Ik sluit me bij jullie aan! Er zit een meisje in mijn klas die ook haar eigen profiel hier op heeft, en zij haalt haar gedichten uit een boek. Ik had een reactie op dat gedicht geplaatst, en nu heeft ze er wel de naam van de auteur bijgezet. Maar ik vind dat je zelf gedichten moet maken! l
Liefs Notes X
datum 16-11-11 14:23
reactie 14
Verwijderde gebruiker
jaa idd, niet leuk man...bedenk je eigen gedichten of blijf weg hier op 1001
datum 16-11-11 15:27
reactie 15
nickvanbouwel
idd, ik schrijf een gedicht en dan kom ik te weten van iemand die zegt dat er al een gedicht is dat bijna hetzelfde is? Hoe kan dit? Ik schreef het gedicht alvorens ik ooit op deze site was geweest en alvorens ik dat gedicht gehoord had
Naar boven

Reageren op: gedichten jatten

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.