Gedichten check: Onbegrijpelijke 'ik'
|
startpost
|
|
|---|---|
|
writer Berichten: 39 |
ik probeer alles op een rijtje te krijgen mezelf te brgijpen me gevoelens te oncijferen dus begin ik met schrijven maar ik weet niet waar ik moet beginnen want er zijn zoveel dinge zoveel dinge dingen die me kapot hebbe gemaakt dingen die mij nu 'mij' hebben gemaakt dingen die my hebben geraakt.. en ik nu liever achter me laat maar ik kan niet alles achter me laten maar moet juist erover praten praten met mensen om wie ik geef mensen voor wie ik nu leef maar zo denk ik er nu over.. straks is het zover en dan denk ik er anders over ik wil dan me mond open trekken om mn gevoelens uit te leggen maar je hoort nix wnt ik heb geen enig zicht geen zicht, geen controle over mn gevoelend voel me verloren ik wil niet dat andere myn pyn voelen net was ik er zeker van dat het ook anders kan dat ik moest 'praten' en niet alles voor meself moest late nu...een paar zinnen verder geloof ik daarvan geen letter snap je nou wat ik bedoel? ik weet zelf niet wat ik denk of voel 1,2,3 problemen werden een hoop en nu zit ik met mezelf in de knoop ik heb mensen om wie ik geef dingen verweten omdt ze my niet begrepen hoe kon ik hun dat verwijter als ik mezelf niet eens kan begrijpen??? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 37 |
heel mooi. goed geschreven. xxx |
| reactie 2
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Erg mooi!! En herkenbaar! Liefs |