Ideeën en suggesties: boek
|
startpost
|
|
|---|---|
|
natie Berichten: 20 |
Dag allemaal ! mijn naam is Renata , en ik heb een reuze ideetje voor jullie ! sinds kort schrijf ik een boek/filmscript over een meisje in engeland die de gave heeft om poeze en liedjes te schrijven. Om dit boek te kunnen maken, heb ik veel engelse gedichten nodig! En nu is het aan jullie: Ik zoek de 5 meest getalenteerde schrijvers en poeten op deze site, die dan met de eer mogen lopen hun gedichten in een boek te zien verschijnen (of in een film) (het boek of filmscript word geplubliceerd door en uitgever) Wie is er geïnteresseerd, en wilt er meer uitleg ? groetjes Renata |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
hey Renata... waar moet dat engelse gedicht dan over gaan laat het me weten....dan wil ik wel een gokje wagen liefs sil |
| reactie 2
|
|
|
hey silvia , misschien inderdaad een korte inhoud over het boek... Het verhaal speelt zich af in Engeland, Stonehedge. Het meisje in kwestie maakt dingen mee, zoals haar vader die gestorven is aan een hartaanval (zo begint het verhaal) , haar moeder die nu alleen staat samen met haar, ontgoocheling, een grote liefde die ze vind ... Eigenlijk mag je best zelf kiezen over wat je engels gedicht gaat , er komen verschillende gevoelens in voor, vooral dingen met verdriet. ook moet je bweten dat Adéle ( meisje noemt zo) erg opkijkt naar haar moeder ! Kun je verder? Gelieve je gedichtjes dan in te zenden in een berichtje of hier op deze forum! groetjes renata |
| reactie 3
|
|
|
okay ik zal eens mijn best gaan doen....heb wel een paar engelse gedichten op mijn site staan, maar ga eens een nieuwe maken....eens zien of het lukt en of jij het wat vind..... je hoort nog van me.... liefs sil |
| reactie 4
|
|
|
ik heb je gedichtjes gelezen, en ze zikjn zeer mooi ! ^^ veel succes!! liefs renata |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
dat lijkt mij wel fijn zo iets. |
| reactie 6
|
|
|
hoi Renata....het gedicht komt er aan....ben even druk geweest met andere dingen...en het is toch wel wat moeilijker....als dat je bijvoorbeeld over je eigen gevoelens schrijft....dus komt eraan! liefs sil |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Life has two sides Life can be hard, can be painful and cruel. Some things in life make you cry like a fool. Life can be stupid, can be frightening and sad. Some things in life make you angry, make you mad. But life also can be charming, can be cheerful and fun. Some things in life make you jump up and run. Life can be loving, can be caring and sweet. Some things in life make you dance to the beat. If your life is painful don’t give it up yet. Cause life has two sides, don’t you ever forget! |
| reactie 8
|
|
|
siona2009 Berichten: 1 |
leuk dat je en boek gaat schrijven moeten het lange of korte gedichten zijn ? |
| reactie 9
|
|
|
heb een mededeling. Onlangs heb ik een email gekregen van 1001gedichten. De wetten van belgie en nederlands zijn veranderd. Ik mag namelijk geen gedichten meer van jullie gebruiken, dat is schending van de auteursrechten... En als ik ze toch gebruik, zelfs met jullie toestemming, dan heb ik een proces aan mijn been... Het spijt me , voor jullie , en voor mezelf. Maar dat geeft niet. Waar ik zal eindigen weet ik niet maar ik zal doorgaan ! |
| reactie 10
|
|
|
Star Poet Berichten: 58 |
Maar als wij toestemming geven, is dat toch geen schending van auteursrechten? En als dit inderdaad zo is, dan weet ik er veel dat mijn auteursrechten hebben geschonden, zelf van personen dat nooit toestemming hebben gevraagd. (Ik ben ook wel geïnteresseerd in dit trouwens) |
| reactie 11
|
|
|
welja... ik ben niet zeker maar ik denk dat je op je eigen gedichten wel auteursrecht hebt en ze dus kunt uitgeven waar en wanneer je wilt. je bent er alleen zelf verantwoordelijk voor als er iets misgaat zie je... ik wil niet zeggen dat ik misbruik zal maken van je gedichten, er zijn alleen heel wat boze wolven op deze planeet die dat wel doen |
| Naar boven | |