Korte verhalen check: Een meisje dat alleen geld wilt
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik ga jullie een verhaal vertellen wat in mijn leven echt gebeurt is. Ik was 14 jaar toen ik een heel mooi meisje had leren kennen. Ze kreeg alles van mij: Schoenen,kleren,riemen,parfums een diamanten ring en veel meer. Toen ik 18 jaar werd wou ze dat ik uit mijn nationale voetbalteam ging stappen, en uit mijn zwemteam. ik zei tegen haar als ik uit die twee teams stap heb ik geen geld meer om te leven en jou spullen te betalen. Zij trok zich er niks van aan. Ze zei dat als ik niet uitstap van de teams dat ze bij mij wegging. Dus ik stopte met voetballen en zwemmen alleen voor haar. Na een tijdje was ze weg er stond een brief in mijn huis dat zei nooit meer terug zou komen. Ik was bang dat ze al mijn geld gestolen had ze wist mijn code van mijn bankkaart. En het was ook zo al mijn geld 87.000 euro had ze gestolen. en ik had geen geld meer ik ging werken in een fabriek en zo verdiende ik mijn kost. Toen ik geld genoeg had om terug te gaan naar mijn voetbalteam. Had ik opnieuw een contract met de ploeg. Toen kwam dat meisje terug naar mij maar ze sprak me niet aan ze was gewoon mijn voetbalwedstijd komen kijken. Ik trok me er niks van aan. Na de wedstrijd wou ze met mij praten. Maar ik gaf haar geen aandacht. En liep gewoon naar mijn auto. Ik was niet kwaad dat ze mijn geld had gestolen maar ik was wel kwaad omdat ze zoveel jaar bij mij bleef alleen voor mijn geld. ps: een waargebeurt verhaal |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
Ja idd, dat noem je toch ook geen liefde he....echte liefde zit van binnen en niet in geld of mooie dingen krijgen. vind het belachelijk als mensen zo op materie gericht zijn, en ben maar blij dat je van haar af bent dan....zoek je toch een meid wat voor jou gaat en niet voor jou status of geld!! groeten silvia |
| reactie 2
|
|
|
Dank je Silvia, Het leven is hoe het is, tegenwoordig houd de mens meer van geld dan van hun eigen familie. Of niet ? grtjs |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
ja tegen woordig lijkt het wel zo, de meeste mensen zijn op materie gericht....maar ik zelf zit niet zo in elkaar....ik waardeer juist de kleine dingen, en er is niets mooier dan echte liefde toch? gr sil |
| reactie 4
|
|
|
Eigenlijk wel, maar wat doe je er aan. grtjs |
| reactie 5
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
amai dat is ook erg ja tss en op einde na wt ze allml gdn heeft wl ze prate hehe neenee goed aan gedaan om haar te negere ! als bij haar liefde alleen draait om dinge krijgen en geld amai dn is zij 1van de zieligste personen die ik ken en uit je ploege stappe voor haar naja zou gelogen zijn zou ik zegge da zou ik nooit doen want liefde maakt uiteindelijk blind ! greetz xxx |
| reactie 6
|
|
|
@christina ik kende dat meisje zo lang en hield van haar. ik stapte uit mijn 2 teams omdat ze zei dat als ik dat niet deed ze zou vertrekken. En zoals je zei "liefde maakt je blind" dat was ik ook die tijd, maar nu trap ik er niet meer in. grtjs |
| Naar boven | |