Ideeën en suggesties: Ideeën voor de nieuwe versie
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Jaikdicht Berichten: 115 |
Ik vind het goed dat er geen chat komt, er zijn genoeg mensen die er met kwade bedoelingen gaan chatten.. dat zou echter de site verpesten. ik vind het idee van Kevinspaan echt heel goed! ik kijk vaak op dezelfde sites van dezelfde dichters en dit zou heel handig zijn |
| reactie 32
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
@besto, Momenteel ontbreekt de wijzigen-knop op het forum nog, Als ik een nieuwe reactie wil plaatsen bij een topic dan staat er dat mijn laatste bericht(als dat het laatste bericht van de topic is) dat ik die moet wijzigen, maar die functie is er nog helemaal niet. Althans, bij een rondvraag wist niemand het antwoord... Ik hoop op een spoedig antwoord. M.V.G. Tim |
| reactie 33
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
hallo, ik heb misschien een tip, ik schrijf veel gedichten over het buitenland en over de wereld. nou is mijn vraag of jullie bij catogorieën misschien ook wereld kunnen zeten. groetjes |
| reactie 34
|
|
|
Sharon99 Berichten: 2 |
Ik ben net nieuw op deze site maar misschien is het een goed idee ( als het er nog niet is dan) als jullie een wedstrijd in gedichten schrijven organiseren. De mensen die dan mee willen doen die kunnen zich dan opgeven doormiddel van het mailtje dat jullie aan iedereen sturen en dan kunnen jullie bijvoorbeeld de prijzen 1, 2 en 3 uitreiken en die mensen winnen dan bijvoorbeeld dat hun gedicht in een krant ofzo komt te staat of dat hij "gedicht van het jaar of van de maand"wordt! en dat dan een paar x per jaar ofzoiets. Verder lijkt het me wel leuk als er een tabblad voor gedichten "pesten" bijkomt want ik ben vroeger heel erg gepest op school en ik maakte dan vaak gedichten om mezelf gedeist te houden dusss misschien aan maar ideetjes. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! M.V.G Sharon99 |
| reactie 35
|
|
|
Marinda Berichten: 26 |
Wat mij wel altijd erg aantrekt is het zwart(modern) maar ook erg sjiek! dan komt dit erg rustig maar wel modern over! |
| reactie 36
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
wat mij is opgevallen: als ik me afmeld, zie ik de nieuwste gedichten op de site staan. Dat kan ik niet zien op het moment dat ik aangemeld ben.. Dat is best wel jammer want dan kun je er niet gelijk naartoe. Ik weet niet of dat verandert kan worden? Groetjes Myself |
| reactie 37
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Je kunt het wel zien als je ingelogd bent Ik hoop dat het nu wel lukt XXX Suus |
| reactie 38
|
|
|
Myself Berichten: 188 |
Ja thanks!! Echt ideaal... Liefss |
| Naar boven | |