Ideeën en suggesties: Ideeën voor de nieuwe versie
|
startpost
|
|
|---|---|
|
besto Berichten: 524 |
In het nieuwsbericht van 28 juli wordt gevraagd naar ideeën en suggesties om 1001Gedichten.nl te verbeteren. In dit topic kunnen deze ideeën geplaatst worden. Mocht een idee goed worden gevonden zullen we dit aangeven en komt dit terug in de nieuwe versie. Alvast bedankt voor het meedenken! Ps: Lees het nieuwsbericht hier: www.1001gedichten.nl/gedichten-nieuws/12-wat-mis-jij-nog-op-1001gedichtennl.html |
| reactie 1
|
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Mij lijkt het leuk dat er meer keuze in achtergronden van gedichten komen, zoals bijvoorbeeld zelf een foto toe te voegen voor achtergrond en zelf de kleur van de letters te bepalen en misschien ook zelf een lettertype kiezen. |
| reactie 2
|
|
|
inlichtenliefde Berichten: 7 |
Erg leuk om er zelf een foto bij te kunnen plaatsen. |
| reactie 3
|
|
|
Het is juist de bedoeling dat de website beter leesbaar en overzichtelijker wordt. Verschillende kleuren, lettertypes en achtergronden dragen daar niet bepaald aan bij. Deze optie gaat dus niet terugkomen in de nieuwe versie. Toch bedankt |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo, Ik wil het over de zoekfunctie hebben. Op de voorpagina van deze site kun je zoeken naar een gedicht alleen is dit niet makkelijk. Ik heb geprobeerd een gedicht van mijzelf te zoeken (het gedicht 'wolken') maar krijg dan heel veel andere gevonden gedichten met het woord 'wolken erin'. Zou het niet makkelijker zijn dat er ook gezocht kan worden op naam? Ik bedoel de naam of pseudoniem die bij het gedicht staat rechtsboven. Alvast bedankt! Groetjes, Wendy Btw Als mensen mijn gedichtenpagina openen dan kunnen ze uit een aantal categoriën kiezen. Als ik zelf inlog en bij gedichten beheren kijk mis ik een overzicht. Zou het mogelijk zijn om mapjes te plaatsen en dat je zelf een -x- aantal mappen aanmaakt om het dus ook voor jezelf overzichtelijker te maken. In het kort * Mappen beheren en zelf naamgeven en het aantal mappen kiezen. |
| reactie 5
|
|
|
"Zou het mogelijk zijn om mapjes te plaatsen en dat je zelf een -x- aantal mappen aanmaakt om het dus ook voor jezelf overzichtelijker te maken. " Die optie stond reeds op onze lijst, die gaan we uitwerken en daar nog een hele toffe toevoeging bij doen, wat dat is blijft nog even geheim! Het zoekformulier werkt op basis van relevantie. Een gedicht met vaker het woord wolken erin zal dus vaker gevonden worden. Er wordt gezocht in de titel, gedicht en tags. Het is vrij lastig om hier dingen aan te veranderen, maar ik wil er wel eens naar kijken. Wie weet vinden we er een goede oplossing voor! |
| reactie 6
|
|
|
Ja dat is waar dat het dan onduidelijk word. Maar zou er dan ook niet de mogelijkheid kunne bestaan, om een foto onder het gedicht te kunne plaatse zodat het gedicht goed leesbaar blijft. nog een ideetje: als categorie: Fans van artieste schrijven missen wel over die artiest een gedicht. Maar daar is dan geen categorie voor dus moet je eignelijk wel een beetje kiezen voor vrolijke gedichten.. Mij zou het leuk lijken als een categorie: gedichten over artiesten. |
| reactie 7
|
|
|
De mogelijkheid om een foto bij een gedicht te te voegen is inmiddels op ons lijstje gezet. Hoe/wat dat precies gaat worden weten we nog niet, dat komt tzt wel. Maar als we een categorie over artiesten maken kunnen we bezig blijven, denk dat Vrolijke of Algemene gedichten prima voldoet. |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
Ik dacht meer aan een andere kleur voor de website want dit kleur is zo meer voor triestige gevallen, maar op een gedichten site hoort een vroolijke kleur niet ? |
| reactie 9
|
|
|
ik vind deze kleur juist neutraal, vooral omdat er veel verschillende gedichten erop worden gezet, als je vrolijke kleuren gaat gebruiken zal het misschien naar mijn mening meer lijkn dat er alleen maar vrolijke gedichten erop worden gezet. |
| reactie 10
|
|
|
Ik weet wat je bedoeld essie maar vind je deze kleur niet een beetje raar ? Ik bedoel de website een beetje moderner te maken. Ik begrijp jou wel dat er ook bv. verdriet gedichten zijn op de site. Zou het niet mooier zijn als bv. elke categorie een eigen kleur heeft ? grtjs |
| reactie 11
|
|
|
Dan zou het inderdaad wel wat leuker/moderner zijn als elke categorie eigen kleur heeft evangelos. Daarmee ben ik met je eens. grtjs |
| reactie 12
|
|
|
Qua kleuren zal de website wel veranderen. Ook wij zijn van mening dat de bruine kleuren wel enigszins oubollig zijn. Een aparte kleur per categorie is wel wat veel van het goede denk ik... |
| reactie 13
|
|
|
Dat maakt de website juist mooier vind ik. Veel fijner om een gedicht te lezen. |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo, het overzicht ( mijn gedichten bij het inloggen)is al beter maar ik kan niet wachten om mijn eigen gedichten zelf te ordenen in mapjes. Nu ook nog mijn nieuwsgierigheid zien te bedwingen wat jullie toffe optie is.. |
| reactie 15
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Jaa, de achtergrond kleur veranderen in je eigen stijl lijkt me erg leuk! Zo maak je het voor je zelf leuk, en voor een ander! Ben zeer benieuwd! Groet |
| Naar boven | |