Gedichten check: LEEF
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Leef! Een vrije val in de ruimte, op onbekend terrein waan ik mijn gedachten op orde. Niemand die het ziet alleen de horizon leeft geluidloos mee. Alle druk geeft geen mogelijkheid tot uitstel, wat ontploft is kan niet meer worden zoals het was. Laatste kans!.. om genadeloos af te straffen met alle heisa in de ruimte. Ik sluit mijn ogen voor heel even, heel even kijk ik diep in mijn ziel. Absolute stilte zonder ook maar één enkel deel geluid om te storen. * zucht* ik open mijn ogen en laat al mijn gedachten zweven naar een plek, een plek die eigenlijk niet bestaat. Momenten vol woorden en zinnen, zachtjes controleer ik de inhoud en blaas zo hard dat ik ze waarschijnlijk nooit meer terug zie.. Althans dat denk ik. Oneindig geniet ik van elke ster die ontstaat uit één gedachte. Het regent stralende sterren, het overvloed aan licht weerkaatst in mijn ogen het heelal door. Afscheid nemen van iets wat is gebeurd blijkt moeilijk maar zet ook deuren open wanneer je ze los durft te laten……. .......................... Dit vind ik leuk om te schrijven. Puur het onbekende en de 'vage teksten' waardoor je het een paar keer moet lezen om wat wijzer te worden. Alle kritiek welkom |
| reactie 1
|
|
|
floramatick Berichten: 8 |
Ik vind m echt mooi, vooral de ontknoping. ^^ |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Dank je Flormatick, Leuk dat je het gedicht begrijpt. |