Gedichten check: Allleen in de oorlog!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ik loop door koude, lege straten, waar lijken en kogels zijn achtergelaten. Achter hoor ik geren en gegil, er wordt geschoten en dan is het stil. Ik ben bang, bang voor wat er komen gaat. Ik ren weg,weg van het huis dat ik achterlaat. Ik ben er bijna,bijna weg uit dit gebied. Nu nog maar hopen dat niemand mij ziet. Dan hoort ze een schot en voelt een helse pijn. Ze denkt: Zal dit mijn einde zijn? Ze valt op de grond en haar ogen vallen dicht. Dit is het einde van het meisje, en het einde van dit gedicht. Dit was een opdracht voor school. Het moest een Oorlogsgedicht zijn. Dit is hem dus geworden. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
mooi marcie maar eerst schrijf je over ik en dan ga je door op ze waarom niet alles ik das jammer .wel mooi maar met ik doorgaan is het compleet .groetjes doomster |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooi gedicht,, doomster heeft wel gelijk, of alleen met ik of alleen met ze, anderds is het een beetje verwarrend wel goed hoor! X Renée |
| reactie 3
|
|
|
Ja ik had het gezien, heb het in mijn schoolgedicht wel met ik, was denk ik een foutje hierop. |
| reactie 4
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Mooi gedicht hoor Eerlijk gezegt vind ik het juist wel grappig dat het van perspectief veranderd. |
| reactie 5
|
|
|
Jette1996 Berichten: 15 |
Mooii hoor. Ik heb mijne er nog niet opstaan. Wil hem eerst hebben ingeleverd :$ |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
PRACHT! ga zo door alleen spijtig van dat kleine foutje maar dat is niet erg want het is een prachtig gedicht sorry hooor maar ik ben stikjaloers op jullie allemaal jullie kunnen allemaal mooi schrijven en dan hoor ik dan niet bij gewoon prachtig ga zo door |
| reactie 7
|
|
|
dankjullie wel, en dankje jette, ik zie je morgen op school |
| Naar boven | |