Gedichten check: Mama
|
startpost
|
|
|---|---|
|
giggling-girl Berichten: 2 |
mijn oogjes nog maar net open keek ik voor het eerst naar jou nog niets beseffend van de wereld zag ik een pracht van een vrouw mijn eerste stapjes in de wereld deden we samen, hand-in-hand jouw kus kon elke pijn wegnemen zelfs die van mijn eerste tand je tederheid deed me groeien plots was ik geen baby meer elke dag wat meer loslaten deed je vast en zeker zeer ik kan je niet genoeg bedanken of zeggen hoe lief ik je vind geen boeken die kunnen vertellen hoe blij ik ben als jouw kind ik wil je duizendmaal bedanken voor alles wat je tot nu deed je onvoorwaardelijke liefde in alle vreugde, in alle leed je hebt al heel wat doorstaan en wat ik je zo vaak zeggen wou is dat je nooit mag vergeten hoe enorm veel ik van je hou |
| reactie 1
|
|
|
natie Berichten: 20 |
ooh, die is zeer mooi geschreven! Zou je zeker op moederdag moeten geven groetjes ! |
| reactie 2
|
|
|
writer Berichten: 39 |
even serieus, deze vind ik echt mooi, qua inhoud, maar over hoe het geschreven is enss hb ik nie e cht verstand. |
| reactie 3
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
echt heel mooii!! goed geschreven ook! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
wow waanzinnig mooi dit gedicht.... krijg er kippenvel van zo mooi wat zal jou moeder trots zijn op dit gedicht liefs sil |
| Naar boven | |