Gedichten check: Je woorden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Fabienne20 Berichten: 13 |
De woorden Komen zo gemakkelijk uit je mond Je ogen stralen uit Dat je ze meent Je stem klinkt hard Ik voel me kleiner worden Kleiner door jou woorden De kwetsende woorden Die uit jou mond vloeien Je stopt niet met praten En gaat maar door Ondertussen lijkt het net alsof ik Oplos in het niets Je woorden komen hard aan Maar jij hebt dat niet door Je staat maar te vertellen En te zeggen wat jij van me vind Je vind me nep, een aansteller Volgens jou Maak ik misbruik van mijn situatie Maar ik zou wel eens willen zien Hoe jij het zou doen Als je ziek was Vermoeid En bijna elke dag denkt Dat je te moe bent om op te staan En zo je best doet Om alles te kunnen Terwijl je weet Dat het je toch niet lukt. Ik zal het gedicht even uitleggen, ik ben chornisch vermoeid en moet dus heel veel laten. Op school moet ik echt heel erg mijn best doen zodat ik alles in kan halen etc. Maar nu heb ik een leraar op school die me niet meer geloofd en me gisteren heel erg gekwetst met hoe hij vertelde dat hij me maar een aanstelster vind. Ik hoopte dat het het door er een gedicht over te schrijven van me af kon schrijven. Helaas wil dit nog niet echt lukken.. |
| Naar boven | |