Gedichten check: Tranen niet te stoppen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
archymon Berichten: 19 |
Uren gaan voorbij Ik voel nog steeds de pijn Het verdriet Uren gaan voorbij Ik kan niet stoppen Het is niet in bedwang te houden Ik ben al uren aan het huilen Het voelt alsof mijn leven voorbij is Tranen vloeien over mijn gezicht Ze zijn niet in bedwang te houden De toekomst waar ik in wou groeien Valt voor mijn ogen weg Niet dit verdriet van verlies kunnen stoppen Niet de waarheid onder ogen willen zien Tranen die niet te stillen zijn Verdriet van onvermogen valt op mij neer Tranen die mijn waarheid dragen Maar ze zijn niet te stoppen Tranen vanuit mijn hart Die eigenlijk willen dat ik de waarheid vergat De harde waarheid van mijn verdriet Doet zo zeer, dat mijn tranen niet te stoppen zijn Na de harde woorden van mijn onvermogen Vloeien mijn tranen meer Geen hoop kunnen voelen Geen toekomst kunnen voelen Alles stuk voor mij ogen zijn vallen Tranen van wanhoop die blijven vallen Besef van dat ik het nooit terug zal hebben Tranen die niet te verhelpen zijn Besef van wat ik al dacht waar te zijn Dat ik nooit de grens meer voor mezelf verleg Uren gaan langzaam voorbij Het voelt aan als jaren Met tranen die blijven vallen Ik zal nooit meer deze droom kunnen behalen Tranen die niet te stillen zijn Dit gevoel van mij Blijft mij altijd bij Tranen die blijven gaan Het gevoel van de tranen van wanhoop Die langzaam over mij gezicht vloeien Ik zal nooit meer het kunnen terugzien Mijn verdriet is niet meer te stillen |
| reactie 1
|
|
|
kim2010 Berichten: 3 |
mooi gedaan, heel herkenbaar |
| Naar boven | |