Gedichten check: Je was mijn alles!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Je was mijn neus, je was mijn oor. Al was ik soms een kneus, of gaf ik geen gehoor. We hadden lol en dikke pret. O, was dit echt een goede zet? Het ging om een stomme msn-naam, ik kan je nu echt wel slaan. Ik slaap niet meer van verdriet, mijn hart lijkt wel een vergiet. Tranen stromen door mijn lijf, we lijken wel kleuters van vijf. Je koos al die andere boven mij, ben je nu dan eindelijk blij? Dat je nu voor altijd kwijt bent, of ziert je dat geen ene krent? Dan heb je nu je zin, want ik roep luid: DE VRIENDSCHAP IS OVER EN UIT. dit is gisteren echt gebeurd met mijn hartsvriendin Ze was alles voor me, tot al die stomme roddels. en een domme msnnaam. |
| reactie 1
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Het is echt erg een goeie vriend of vriendin kwijt te raken door een ruzie. Goed bescreven :o |
| reactie 2
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
kom kom vriendschap als die veel betekend kan ook weer uitgepraat worden echte vriendschap kan wel tegen een stootje laat de moed niet zakken gr doomster |
| reactie 3
|
|
|
Maar het is al de zoveelste ruzie en we mogen nu voor onbepaalde tijd geen contact met elkaar dat moest van onzevertrouwenspersoon op school. |
| reactie 4
|
|
|
Jette1996 Berichten: 15 |
Hee Marcella! mooi gemaakt hoor. |
| reactie 5
|
|
|
HET IS WEER GOED |