Gedichten check: Iemand idee wat het is?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Kaatjegedichtenschrijver Berichten: 9 |
angst is natuurlijk en normaal, maar het overheerst mijn leven. hetgene waar ik steeds van faal, hoe moet ik mezelf helemaal geven. door angst ben ik bang om me heen, bang in verkeerde situaties te komen. dan krijg ik het gevoel dat ik versteen, overlading van gevoelens die stromen. hoe moet ik plezier beleven, als ik nooit ergens heen wil gaan. wil net zoals anderen kunnen leven, waarom blijft angst in me bestaan. het is te gemakkelijk om af te zeggen, want zo overheerst de angst mij niet. de dingen die een druk op je leggen, zo niemand die het aan je ziet. en dan nog een moment dat ik moet, een paniekerig gevoel vanbinnen. een gevoel wat zoveel met je doet, weet niet waar te beginnen. niet meer bang zijn voor anderen, ik wil er voor kunnen gaan. toch blijft het me veranderen, want de angst in me blijft bestaan. |
| reactie 1
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Angst is een gedachte.. Niet meer en niet minder.. Dat is wat het is.... En je kunt het overwinnen... Stapje voor stapje... Ik doe dit nu ook in deeltijd therapie.. 3 dagen en ik ben op de goede weg... Succes met alles... |
| Naar boven | |