Gedichten check: Wat vinden jullie van deze gedicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
faishal Berichten: 11 |
Zat laats te denken wat ik allemaal had En geef jou helemaal de schuld lieve schat Kon niet vertellen waar het aan lag hoe kan dat nou Dat ik me vrienden niet eens 100% vertrouw Vroegen ze altijd waarom doe je zowat hebben we gedaan ? Zei ik altijd dat gaat jullie geen **** aan Was alleen mocht niemand deed alles voor mezelf En toen kwam jij Zei me dat alles beter konen zweer toen scheen de zon Als ik jouw niet kende hoe zou alles zijn Het was dan alleen maar pijn Was toen zo klein Sinds jij me beste vriedin bent Ben jij degene die me altijd verwent Het zijn de woorden die je nog steeds zegt Begin ik de dag en voor de volgende vecht Dat gevoel dat k dan krijg Is iets waar ik altijd over zwijg Had het een tijd verloren Maar vindt nu wel dat je het mag horen Dus zeg k met een lach Lieverd ... het is een tijd geleden dat ik Geluk zag... |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
mooi gedicht zou ej ook es naar mijn gedichten willen kijken en een reactie achterlaten van wat jij ervan vindt?? dat zou ik zeer op prijs stellen, ben nog beginner namelijk grtz. Timmyboy014 |
| Naar boven | |