1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Weerspiegelende Spiegel

1
datum 21-04-11 17:25
startpost
Ellisjuhh
In de weerspiegelende spiegel,
Zie ik een verdrietig meisje,
Met zoveel pijn diep vanbinnen,
Wensend dat het zo weer over zal zijn,

Dat meisje lijkt zo veel op mij,
Maar ik durf niet te denken,
En niet toe te geven,
Dat ik het ben,

Zo vrolijk als ik vroeger was,
Zo eenzaam ben ik nu,
Als een bloem die vroeger bloeide,
En die nu verwelkt is,

Zo zie ik mij zelf

Een tweestrijd met mijzelf
datum 15-05-11 19:12
reactie 1
TheyCallMeMelissa
Zo mooi.. en zo herkenbaar voor mij!
Knap gedichtje!
x
datum 14-06-11 20:04
reactie 2
marisje96
ik vind het op zich wel een goed gedicht,, alleen het staat mij tegen dat je ''weerspiegelende spiegel'' het gebruikt. wat een spiegel is altijd weerspiegelend en nu heb je 2 keer spiegel en dat is niet helemaal goed voor je ritme en tempo.. het past niet helemaal naar mijn gevoel.

kusx
datum 14-06-11 20:14
reactie 3
writer
@marisje96
't las nie echt lekker
mr wist nie waar et aan lag
mr je hebt gelyk!
x =]
datum 15-06-11 11:38
reactie 4
Fabienne20
Ik vind de tekst echt heel mooi!
Het is ook echt passend voor mij.
Alleen vond ik het ook niet echt lekker lopen, maar het woordengebruik vond ik wel echt heel goed!
datum 15-06-11 21:00
reactie 5
Verwijderde gebruiker
Een spiegel weerspiegelt altijd, dus je gebruikt een dubbelop wat niet nodig is én je gedicht zwakte doet uitstralen op de een of andere manier. Ik snap dat het een gevoelsgedichtje is enzo, maar als je een gedicht hier plaatst vraag je in mijn ogen om ongezouten kritiek. Ik vind dit geen gedicht, maar het opschrijven van gevoelens.
datum 15-06-11 21:19
reactie 6
writer
@Roosjee
Ik vind het wel een gedicht. Dat van die weerspiegeling staat er al een aantal keer op. Dus ik denk dat, dat nu wel duidelijk is.
datum 15-06-11 21:33
reactie 7
Verwijderde gebruiker
JIJ vindt het een gedicht ja, IK vind dat niet. Wil je alsjeblieft geen commentaar op mijn mening hebben? Een mening is een mening. En als ik nou graag even wil vermelden dat ze in het vervolg beter geen dubbelop kan gebruiken (wat ook maar een tip is, hóór) dan ben ik vrij om dat te doen. Jullie doen allemaal alsof alle dichters hier breekbare poppetjes zijn die geen ENKELE vorm van kritiek kunnen handhaven.
datum 16-06-11 07:01
reactie 8
marisje96
nou ik het gedicht nog een keer gelezen heb,, snap ik het stukje van tweestrijd met mijzelf niet,, want het past niet in het gedicht,, je hebt naar mijn gevoel een paar woorden op papier gezet en gedacht: tja,, het is mijn gevoel.. maar het ritme zit er niet in. keep on trying!

kusx
Naar boven

1

Reageren op: Weerspiegelende Spiegel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.