Ideeën en suggesties: Sneller gedichten accepteren
|
startpost
|
|
|---|---|
|
michel1991 Berichten: 3 |
Het zou heerlijk zijn wanneer je een gedicht plaatst en binnen enkele minuten het gedicht al leesbaar is voor iedereen die dat wil. Waar dan ook ter wereld. Helaas zijn er mensen die dan verkeerde teksten gaan plaatsen. Om die reden is er een controlesysteem ingevoerd. Ik vind het echter jammer dat het zo lang duurt voor een gedicht geaccepteerd is. Ik had er een kleine tien geplaatst in een half uur, deed vervolgens een kleine aanpassing met de vraag om beoordelingen of reacties en opeens waren ze allemaal niet meer te lezen voor anderen. Vind jij ook dat gedichten sneller online moeten komen? Dit kan op meerdere manieren: - Automatisch accepteren ; - Meer moderators aanstellen ; - Moderators fanatieker maken ; (begrijpelijk dat ze andere dingen te doen hebben). Wat betreft automatisch accepteren is het mogelijk om te filteren op gedichten met bepaalde woorden. Gedichten die die woorden bedragen kunnen dan alsnog gechecked worden door moderators. Tevens is het heel eenvoudig om verkeerde gedichten 'aan te geven' bij een moderator. Deze worden dan automatisch nog een keer bekeken. Het is dus aan de 1001gedichten.nl community om de site op orde te houden. In het echte leven wordt ook niet alles wat je doet in de auto eerst gecontroleerd, maar je kan wel een boete krijgen wanneer je je er niet aan houdt. Een IP banishment bijvoorbeeld. Met vriendelijke groet, een nieuwe gebruiker van 1001gedichten.nl |
| reactie 1
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
ik heb er niet zo veel problemen mee, het is som best vervelend dat het zo lang duurt maar ik zie het nut niet van automatisch accepteren,,, dan komt er allemaal troep op de site.. en ik denk dat als er meer mensen zijn om te keuren dat het ook niet veel zin heeft.. ik vind dat het no prima gaat... |
| reactie 2
|
|
|
ljnina Berichten: 24 |
Natuurlijk is het fijn als een gedicht snel geplaatst wordt, maar ik denk dat het heel goed is dat er eerst even naar gekeken wordt. Automatisch accepteren lijkt me geen goede optie, dan kan er van alles opgezet worden... Meer moderators altijd een goed idee natuurlijk, maar wie, ik heb nog geen oproep gezien en sta daar op zich wel open voor en wil daar best wat tijd voor vrij maken. Want wij zelf hebben immers ook veel plezier van deze site. Altijd goed om met elkaar mee te denken toch |
| reactie 3
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Automatisch keuren is in onze ogen geen optie. Geduld is dan ook een schone zaak. Echter zijn sollicitaties voor Moderators altijd welkom, mail ons dan even via het contactformulier of op [email protected] |
| Naar boven | |
Reageren op: Sneller gedichten accepteren
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...