Vragen over de site: Mijn gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
JoyMennings Berichten: 23 |
Hallo allemaal Mijn laaste 4 gedichten zijn afgekeurd! Ik snap niet waarom... 2 gedichten waren elfjes er stond bij dit is geen gedicht. Elfjes zijn officiele dicht vormen en dat snappen ze dus niet. ( dit waren de gedichten, Paard Sportief dier Loopt heel mooi Vind je ze lief? Altijd! en Hond Bedrouwbaar dier Lief en sportief Wil je er een? Natuurlijk ) Er waren ook 2 naam gedichten bij, de eerste letters van het woord vormen een naam. ( dit zijn de 2 naam gedichten: Jij bent vaak mijn liefste broertje. Overal spelen we met elkaar. En als we ruzie hebbben, dan maken we het snel goed. Joe en In Nederland woont een jongen. Aan de middelhei. Nu al wat langer. Ian ) Volgens mij keuren ze gewoon de korte gedichtjes af.... want een van mijn mooiste gedichten was ook afgekeurt: Wie verweg is is verweg. Wie dichtbij is is dichtbij. Maar waar zijn wij? Verweg of Dichtbij? |
| reactie 1
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hallo, Het gebeurd inderdaad wel vaker dat gedichten die kort zijn afgekeurd worden. Niet alle mensen die gedichten keuren zijn zelf ook dichter, hierdoor zal het inderdaad voorkomen dat zoiets gebeurd. Zal de gedichten even opnieuw keuren. Gr. Matthijs |
| reactie 2
|
|
|
JoyMennings Berichten: 23 |
oke. bedankt. fijn om dit te weten. |
| Naar boven | |