Huiskamer: Wat betekend je naam
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
roselien Berichten: 216 |
R= je bent verwend O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer N= je ziet er bloedmooi uit |
| reactie 17
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
S= het is niet moeilijk om verliefd op je te worden U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling Z= je bent mysterieus A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer S= ligt er aan of je op innerlijk of uiterlijk valt. Maar er is nog nooit iemand op me geweest xd U= nee..liever niet Z= nou, niet echt xd A= de meesten vinden van wel N= :O huhum N= extra mooi E= Nou, dat al zeker niet xd ik ben beter in zingen |
| reactie 18
|
|
|
DannyR Berichten: 65 |
D= je bent beleefd - Dankje A= je bent lief - Awh, jij bent ook lief! N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit - 2x zelfs, moet ik wel heel mooi zijn! :o Y= je kan niet goed liegen - True, kan niet tegen mensen die liegen |
| reactie 19
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
L= je ben betrouwbaar U= je staat graag in het middelpunt van de belangstelling C= je bent altijd blij A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden |
| reactie 20
|
|
|
Anouschka Berichten: 1 |
A = Je bent lief. N= Je ziet er bloedmooi uit. O= Je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag. U= Je staat graag in het middelpunt van de belangstelling. S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden. C= Je bent altijd blij. H= Je bent onzeker. K= Je bent erg goed in dichten. A= Je bent lief. a* tuurlijk ben ik lief (A) n* ik doe me best hahahh o* tuurlijk niet eerder laat ik het andersom doen (A) hihi u* alleen als ik een paar wijntjes op heb hahah s* dat weet ik niet zal ik aan me vriend moeten vragen hahah c* uhumm behalve het ochtend humeur mjaa... XD h* nee hoor juist zeker k* ja natuurlijk anders doe ik het niet. a* tuurlijk ikke wel Xxxx |
| reactie 21
|
|
|
steffienmarli Berichten: 1 |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen E= je bent goed op de dansvloer F= bij de meeste mensen val je erg in de smaak A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit I= je bent wel een tikkeltje gek E= je bent goed op de dansvloer |
| reactie 22
|
|
|
rochellle Berichten: 5 |
R= je bent verwend O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag C= je bent altijd blij H= je bent onzeker E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar L= je ben betrouwbaar E= je bent goed op de dansvloer P= je bent altijd klaar voor actie O= je laat je door niemand vertellen wat je wel en niet mag L= je ben betrouwbaar R= nee totaal niet.. werk er hart genoeg voor O= niet helemaal waar vaak doe ik het wel wat ze vragen of zeggen C= soms H= klopt helemaal... E= nee helemaal niet.. L= ja klopt. L= klopt E= nee klopt niet.. P= klopt helemaal doe daarom ook de sport opleiding.. O= niet helemaal waar vaak doe ik het wel wat ze vragen of zeggen L= klopt leuk gedaan!! |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
K- je bent erg goed in dichten A- je bent mooi Y- je kan niet goed liegen L- je bent betrouwbaar E- je bent goed op de dansvloer I- je bent een tikkeltje gek! G- je bent een doorzetter H- je bent onzeker W- je bent super spontaan U- je staat graag in het middelpunt van belangstelling T- je weet altijd te vertellen wat mensen willen hooren E- je bent goed op de dansvloer R- je bent een beetje verwent K- je bent erg goed in dichten E- je bent goed op de dansvloer N- je ziet er bloedmooi uit S- het is moelijk verliefd op je te worden en het klopt allemaal ookal is het soms niet zo leuk maar zo ben ik eenmaal en ik lieg niet |
| reactie 24
|
|
|
AnneSchrijftGedichten Berichten: 25 |
A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer A= dat zeggen ze soms:$ N= mwah N= nogmaals mwah E= haha, niet |
| reactie 25
|
|
|
xisax Berichten: 71 |
M= je bent verlegen E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief Recatie: M: jaa soms wel.. vooral bij leeftijdsgenoten in real E: uhm.. je wilt me niet zien dansen XD L: Ik zou nooit iets doorvertellen en help graag dus.. jaa deze mag wel kloppe I: Jaa anders was ik zo saai :-p S X2: ja helaas klopt dat wel.. maar ik heb nu een vriend die k never kwijt wil. A: Hmm meestal wel? (A) |
| reactie 26
|
|
|
AnneSchrijftGedichten Berichten: 25 |
A= je bent lief N= je ziet er bloedmooi uit N= je ziet er bloedmooi uit E= je bent goed op de dansvloer A = thnx, N= thnx, nogmaals N= herhaling van hierboven E= Uhum....nou totaaaal niet! |
| reactie 27
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden C= je bent altijd blij H= je bent onzeker A= je bent lief klopt helemaal! |
| reactie 28
|
|
|
windcatcher Berichten: 27 |
H= je bent onzeker : dat klopt absoluut A= je bent lief : sommige zeggen van wel , maar andere ook niet :s N= je ziet er bloedmooi uit : ik denk niet dat dat klopt N= je ziet er bloedmooi uit :s E= je bent goed op de dansvloer : neeh , maar ik laat my wel volledig gaan |
| reactie 29
|
|
|
TheyCallMeMelissa Berichten: 78 |
M= je bent verlegen E= je bent goed op de dansvloer L= je ben betrouwbaar I= je bent wel een tikkeltje gek S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden A= je bent lief M= zeker waar, wat soms niet zo fijn is.. E= ik zit niet voor niets in een wedstrijdteam dans? haha, dat klopt wel ja L= dat is echt wel waar, mij kun je echt wel vertrouwen I= prettig gestoord ;D tja, anders is het leven maar saai he S 2x= ehm.. dat weet ik niet eigenlijk A= ik ben wel lief denk ik ^^ xxMelissa |
| reactie 30
|
|
|
s-t-a-r Berichten: 53 |
S= Het is niet moeilijk om verliefd op je te worden T= je weet mensen altijd te vertellen wat ze willen horen E= je bent goed op de dansvloer R = Je bent verwend R = Je bent verwend E= je bent goed op de dansvloer s= uuhm.. weetniet zou kunnen moet je aan andere vragen.. T= uuhnmm.. nee.. ik vertel mensen alleen maar de waarheid.. liegen omdat dat is wat zij willen horen daar doe k neit aan.. E=uuhm.. ik was ooit idd goed in dansen.. R=nee.. totaal niet.. ik hoef niet alles te hebben t enige wat ik nodig heb is mijn vrienden familie en mijn vriend E= naja heb k al gezegt..XD |
| Naar boven | |