Gedichten check: Respect
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Geerts007 Berichten: 35 |
Heb respect voor de mensen om je heen hoe ze leven en hoe ze doen want iedereen heeft recht op respect. Wees respectvol want met respect bereik je iets Heb respect voor iemand ook al is hij of zij anders dan jij hij of zij heeft ook gevoelens even goed als jij |
| reactie 1
|
|
|
Princces Berichten: 4 |
Hej, Je hebt al aardig je best gedaan Alleen ik had zelf één dingetje anders gedaan Ik schrijf hem hieronder zoals ik het zou doen :$ Heb respect voor de mensen om je heen hoe ze leven en hoe ze doen want iedereen heeft daar toch recht op? Wees respectvol want daarmee kun je pas echt iets bereiken Heb respect voor iemand ook al is hij of zij anders dan jij die ander heeft ook gevoelens even goed als jij Merk je het verschil, je wil waarschijnlijk de nadruk op het woord respect maar als je het herhaald zoals jij doet loopt het niet zo lekker! Zo ook de herhaling van hij of zij kan hinderlijk zijn bij het lezen. Ik heb de dingetjes die ik veranderd heb dikgedrukt @ princces Als je bij zoeken princces intikt vind je mijn gedichten, geef je ook je reactie even? |
| reactie 2
|
|
|
Geerts007 Berichten: 35 |
Hej, Ik snap wat je bedoelt maar ik ga dit gedichtje zo laten zoals het is maar voor in de toekomst zal ik er zeker proberen rekening mee houden hé.. Dank je wel voor je hulp Groetjes Van Sammy. |
| Naar boven | |