Gedichten check: Een muur om mijn hart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Ik heb een muur om mijn hart heen, om mijn hart bij elkaar te houden. Ookal zijn het zoveel stukjes en is het zovaak gebroken. Ik heb een muur om mijn hart heen, om de tranen van mijn hart niet te laten overstromen. Ookal gebeurt dat vaak genoeg. Ik heb een muur om mijn hart heen, om mijn hart te beschermen. Niet van buitenaf, maar van binnenuit. Ookal gaat het toch weer fout. Ik heb een muur om mijn hart, omdat ik niet anders kan. Want zou die muur er niet zijn, dan was ik vanbinnen allang gestorven. Ik heb een heel gedichtenboekje geschreven dus de komende dagen komen er veel gedichten op de site te staan. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
Ik vind het een "leuk" gedichtje. Als het gedicht op waarheid berust dan is het natuurlijk erg vervelend. |
| reactie 2
|
|
|
Ja, dit gedicht is op waarheid berust. Maar bedankt voor je reactie. |
| reactie 3
|
|
|
Demi1 Berichten: 2 |
Ik leef met je mee! Heel mooi gedicht!!! |
| reactie 4
|
|
|
Heel erg bedankt X Marcella |
| reactie 5
|
|
|
zino Berichten: 5 |
wauw gaat echt diep mooi hoor! |
| reactie 6
|
|
|
Princces Berichten: 4 |
Ik ben ook mijn gedichtenboekje aan het invoeren momenteel Maar meid, ik hoop dat je iemand vind die de stukjes aan elkaar plakt en je helpt steen voor steen die muur weer af te breken! Alleen kom je niet zo ver, maar je heb gelijk, er zijn er weinig die hand in hand met je verdergaan en je echt willen helpen! Suc6 en sterkte @ Princces |
| reactie 7
|
|
|
dankjewel voor jullie reacties.. Doet me goed XxX Marcella |
| Naar boven | |