Gedichten check: Gedicht : vampier
|
startpost
|
|
|---|---|
|
joelle202 Berichten: 15 |
Vampier Een wezen zo goddelijk, vol kracht Heeft ieder mens in zijn macht Ogen zo vurig als de strijd Getekend door het eeuwige leven dat het lijdt Een huid zo wit als ivoor Dat plots al het menselijke in zich verloor Dit nieuwe leven heeft de waarde van tijd ontkracht Bloed is waar het zo hartstochtelijk naar smacht De moordende snelheid waarmee het voortbeweegt Immuun voor de pijnen die een normaal mens heeft In zonlicht kan het nooit baden Zonder hun eeuwige geheim te schaden Het dierlijke instinct waarmee het jaagt Het verleden dat langzaam vervaagd Ik vroeg me af of wat jullie mening is over mijn gedicht |
| reactie 1
|
|
|
michelle060 Berichten: 3 |
Ben jij een fan van Twilight??? Ik ook hoor, erg mooi gedicht! |
| reactie 2
|
|
|
Hahah, niet echt een fan ofssu, maar de boeken en films zijn wel heel erg leuk xx |
| reactie 3
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Hey Leuk gedicht, erg origineel Ik vind het alleen jammer dat er zo veel witregels in staan... ltrz |
| reactie 4
|
|
|
Hhaha ja klopt, maar dat komt volgens mij omdat het anders niet helemaal goed erop komt, moet je maar even gwn bij het gedicht zelf kijken, volgens mij is het daar wel normaal Bedank |
| reactie 5
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Leuk gedicht, Ik heb alle 4 de boeken gelezen en de 3 films van twilight, wacht met smart op de 4e film. Groetjes Marcella |
| reactie 6
|
|
|
Heel erg bedank xx |
| reactie 7
|
|
|
ElineH Berichten: 12 |
Leuk gedicht |