Gedichten check: zoveel problemen, zoveel pijn.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Fabienne20 Berichten: 13 |
Heeft iemand misschien een betere titel? Of dingen die ik beter aan kan passen? Of vinden jullie het helemaal niks? zoveel problemen en zoveel pijn je hoort mensen zeggen ik zal er altijd voor je zijn maar als je ze nodig hebt zijn ze weg dan laten ze je zitten en heb je pech je moet je problemen alleen oplossen en je verdriet alleen verwerken maar denk positief dit is een manier om te versterken maar denk dan even aan die paar mensen die er wel altijd voor je zijn die je toch nog steunen met je verdriet en pijn die ervoor zorgen dat je weer verder kunt leven om die mensen zal ik mijn hele leven blijven geven! |
| reactie 1
|
|
|
Princces Berichten: 4 |
Hej meid, Een gedicht schrijf je zoals je het voelt Je moet nooit een gedicht achteraf gaan veranderen, beter is het tips te vragen voor een volgend gedicht Dit gedicht is trouwens gewoon super!! Xx |
| reactie 2
|
|
|
peter-m Berichten: 3 |
Hey, Het is jouw gevoel in je eigen woorden. Verander hier niets aan, het is goed |
| reactie 3
|
|
|
linaaa Berichten: 3 |
By my is het nie echt van toepassing. Maar het is een mega mooi gedicht. x |
| reactie 4
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
heel mooi een gedicht schrijf je met gevoel en alle dingen die je voelt of dwarszitten ofezo schrijf je op verander hier helemaal niets aan this prachtig zo |
| Naar boven | |