Gedichten check: Samen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Joop Berichten: 276 |
ik sta hier in de nacht, 't is kil een last drukt op mijn rug jij weet wel wat ik wil ik wil m'n hart weer terug ik heb het eens aan jouw gegeven en jij gaf die van jouw onze levens met elkaar verweven we zworen elkaar trouw je hebt je hart weer teruggenomen ik huil de hele nacht en nu ben ik naar jouw toe gekomen 'k sta aan je raam; heel zacht ik kijk naar binnen; zie je huilen ik klim door het raam en houd je vast je kunt je weer bij mij verschuilen we delen voortaan samen deze last eerst afwerend, teruggetrokken maar toen kroop je tegen me aan je hebt lang genoeg zitten mokken laat je tranen nu maar gaan we zullen ze samen eens bekijken een voor een; het lukt ons vast het verdriet zal langzaam wijken en vermindert onze last |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Mooi. Echt waar, hartstikke mooi. |
| reactie 2
|
|
|
1234567891011121314 Berichten: 18 |
Wat een mooi gedicht .. Zomooi.. xx joanne |
| reactie 3
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Wow... idd een heel mooigedicht kreeg dr gwoon kippevel van :o |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
mooi gdichtt! suc7 verderr!! X Renee |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
'''hoy joop hoe is het met je ?lees voer genoeg hihi gedichten bedoel ik .hoe voel jij je daar in het ziekenhuis? verzorging goed leuke verpleging? Ik heb weer paar nw gedichten op site staan .Ik hoop dat het niet te lang duurt voor jouw.lieve groetjes loes schaap |
| reactie 6
|
|
|
hey bedankt voor julli leuke reacties ja tgaat, dit worden de moeilijke dagen, daara moet het beter worden. ik ben vandaag weer 3 uur nar school geweest maar ben er heel erg moe van. ik mag overdag niet slapen en savonds om half 10 - 10 uur naar bed. dus dat is even zwaar, maar goed. volgend weekend mag ik waarscijnliojk naar huis en met jouw een beetje goed? ik hoop het xx Joopy |
| reactie 7
|
|
|
hoi zal moeilijk zijn maar doorbijten he iemand die zulke mooie gedichten schrijft heeft veel in haar mars! mag je alleen het weekend of thuis blijven? dat met je school is belangrijk niet alleen leren maar contacten en sociale leven heel veel groetjes doomster xx |
| reactie 8
|
|
|
ik ben nu het weekend thuis, maar moet zondagmiddag weer terug ik ben heel blij dat ik weer ff thuis ben, m'n eigen bed, eigen spullen. nu kan ik er weer even tegenaan en school ging ook best goed, al is het allemaal wel erg vermoeiend en met jouw nog een beetje goed? ik zie hier geen gedichten meer van je? even een pauze? hoop dat er snel weer eentje komt xx Joop |
| reactie 9
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
wat een mooie gedicht,ik weet precies wat je bedoeld!!!!!!!!!! success en beterschap |
| reactie 10
|
|
|
heey joop heb op reactie van jou gewacht |
| reactie 11
|
|
|
ah oke ik ben nu weer helemaal thuis maar wel snipverkouden maarja dat gaat wel weer over vannacht weer lekker in mn eigen bedje en ik hoef gelukkig niet meer terug met jouw alles goed? zit je op n camping? leuk nouwja de groetjes Joop |
| reactie 12
|
|
|
hoi joop een van laatste weekende op camping geweest nu nog alles terug verhuizen .Fijn dat je niet meer terug hoeft.kan je nu weer aan het gewone leven deelnemen?zoals school vriendinnen en lekker shoppen ed zou mooi zijn groetjes doomster |
| reactie 13
|
|
|
flierefluiter Berichten: 76 |
Heej Joop. Echt een mooi gedicht Daarom vond ik het ook leuk om te horen dat je mijn gedicht mooi vind xx. |
| reactie 14
|
|
|
hey doom klaar met je spullen weer verhuizen? altijd zo'n gedoe (bij mij tenminste maar ik heb misschien ook een beetje te veel rommel nee ik moet nog heel rustig aan doen, ik mag alleen nog naar school en in het weekend iets later naar bed en iets later eruit, maar nog steeds te vroeg netuurlijk xx Joop Ps: fluiter ik vind eigenlijk al jouw gedichten mooi, maar de laatste tijd zie ik er niet meer zoveel? hoe komt het? ff een stop? of zet je ze meteen op de site ipv hier? xx |
| reactie 15
|
|
|
hey joop mis de laatste tijd je stukjes in forum hoe is het met je? alles wel goed? laat ff wat van je horen aub. lieve groetjes doom |
| Naar boven | |