Gedichten check: Hoe onzeker kun je zijn?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Zou je geloven als ik zeg ‘ik geef om jou’? Wat als je zou weten dat ik je geweldig vind.. DAMN.. ik durf het niet! Ik blijf op afstand, misschien gaat het wel over Maar jij.. jij trekt mij aan Eigenlijk wil ik je niet laten gaan Jij maakt mij gek en blij tegelijk Ik denk aan jou en wil bij je zijn Faalangst neemt controle over mijn gedachten Onzeker blijf ik op een teken van jou wachten De ondergaande zon doet beseffen Dat er weer een dag voorbij is ..zonder jou.. |
| reactie 1
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
herkenbaar... uhm even over het gedicht ik vind het begin (de eerste 2 Ã 3 strofen) niet zo heel geweldig.. ik vind het iets te verhalend, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel... die laatste strofe vind ik overigens wel heel mooi sorry als ik iets te kritisch ben... grtz |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Geen sorry zeggen Ichigo jij bent gewoon eerlijk, het is jouw mening Het is mijn bedoeling om een soort van "intro" te geven zodat ik kan opbouwen. Eigenlijk is het een gedachte en daarin ben ik in gevecht met mijn gevoel. Stiekem hoop ik dat die gedachte gelezen wordt. Bedankt voor je mening Groetjes, Wendy |
| Naar boven | |