Gedichten check: Geen uitweg meer..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Zoekend naar een uitweg, ver weg van haar woorden en bevelen een weg naar het licht, weg uit deze duisternis. Proberen te vluchten door iets te schrijven of mezelf te snijden vluchten weg van haar ver weg van haar, haar die ik zo haat. Nog even vechten even volhouden, nog even leven en daarna is het gedaan, dan is het einde in zicht dan vind ik de uitweg naar het licht, ver weg van deze duisternis. De weg van de duisternis naar het licht is de weg die ik maar, een keer kan nemen want nu het nemen van deze weg, is er geen weg meer terug deze weg is de weg van het leven naar de dood.. |
| reactie 1
|
|
|
Princces Berichten: 4 |
Hej girlie, je kan beter schrijven dan snijden denkik,, ik raak altijd al veel van mijn frustatie en stress en pijn kwijt door het gewoon op te schrijven, niet denken maar schrijven. Ik heb ook weleens de gedachte te snijden maar daarmee raak je je gevoelens niet kwijt, ze zitten dan nog in je, met schrijven staan ze op papier, je hebt ze even weg kunnen doen uit je hoofd! Ik hoop dat je dat genoeg vind? Xxx |
| Naar boven | |