Gedichten check: 's Werelds onvermogen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Het gelaat van Bedrog Dansend op verdriet Net als ademen: Niemand die het ziet Het vuil onder de nagels Achter de rug van eerlijkheid Niet onder in het ijs Van wit en korrelig krijt Een emmer vol met water Door licht verblinde ogen Eén druppeltje erbij Van 's werelds onvermogen Het is de pijn die niemand ziet Het verdriet dat niemand hoort Een schijnbaar wolkenloze hemel Waar niemand zich aan stoort uhmm, tsja, is t te volgen...? meningen plz..? |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Wauw Ichigo!!! Wat kun jij een gevoel overgbrengen Het volgende: -Het gelaat van Bedrog Dansend op verdriet Net als ademen: Niemand die het ziet- Mooi omschreven en zoooo waar.. Groetjes, Wendy |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Wauw wat een fantastische rijm vind ik dit! Je weet het gevoel inderdaad heel mooi over te brengen, ik vind dit echt heel erg goed gedaan! Respect. |
| reactie 3
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
wow mooiiii gedicht echt waar!!!! |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hoi Ich. Opzich een fijn gedichtje, het smoelt wel fijn. Het rijmschema vind ik wel erg simpel; ABCB, maar daar moet je van houden. Het was leuk geweest als je ABAB, of ABCBA had gebruikt oid, dat kun je best, ik heb beter werk van je gezien. Ik snap niet waarom bedrog in de eerste strofe en hoofdletter B heeft? Ik erger me enigszins aan het gebrek aan punten en komma's, terwijl je wel hoofdletters gebruikt. Vroegâh deed ik dat ook, maar vroeger was ik ook een stuk minder goed dan jij nu. Het is en blijft dichterlijke vrijheid, maar je vraagt in principe naar mijn mening dus ik mag je vertellen dat ik dat lelijk vind. Ik vind het ook afbreuk doen. Ik vind je woordgebruik wel prettig, ietwat cliché hier en daar, het kan beterrrrrrr Ich! Tenminste, ik heb beter van je gezien. |
| reactie 5
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Ichigo, goed geschreven, alleen bij iedere nieuwe zin hoofd letters is jammer. Je gebruikt veel 'het' en zelfde terug komende woorden. Punten en komma's worden niet altijd gebruikt in gedichten Groetjes droomster |
| Naar boven | |