Gedichten check: nachtrijden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
ik houd van nachtrijden met mijn voeten tegen het plafond dansen en te vaak naar hetzelfde liedje luisteren. en soms zwaai ik naar de sterren en denk ik aan jou |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Hallo reneeeeeeeeee, Ik ben terug van niet weggeweest, leuk om te zien dat je nog post! Ik vind je andere gedicht niet zo leuk, je vervalt een beetje in je eigen oude gewoonte ( het té simpel beschrijven, maar je weet hoe ik daarover denk, ik ben een zeikstraal) en ik vind het op de een of andere manier een beetje een hoog Sieneke-gehalte hebben. Dit gedicht vind ik daarentegen wel leuk! Hij is simpel, eenvoudig ( je kan beter) maar het heeft iets liefs en onschuldigs. xxxxxx |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
heey renee. ik ben ook tijdje weer weggeweest, zware tijden, en vooral weinig tijd. maar ik heb even jouw gedichten ook nog teruggelezen (omdat ik jou en roos nog van 'de oude garde', zoals ze dat noemt, ken) en ik vind echt dat je een veel betere schrijftechniek hebt ontwikkeld! toen ik in het begin je gedichtjes las, dacht ik weleens van.. niet zo mijn ding.. maar ik hier hou ik echt van! vanaf nu ga ik jou ook een beetje in de gaten houden haha. xx Lisa |
| reactie 3
|
|
|
Marcellaa16 Berichten: 101 |
Heey, Weer een mooi gedicht hoor.. Groetjes Marcella |
| Naar boven | |