Gedichten check: Mening Over Mijn Gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
-E-V-A-D-E-H-O-N-D- Berichten: 4 |
Jij Bent Mijn Alles Tim, mijn allerliefste die ik ken Je laat me zien wie ik werkelijk ben Kom pak me hand. En sluiten we een verband. Tim je hebt hart van goud. Daarom is het dat ik zoveel van je houd. Jij accepteert mij om wie ik ben. Kweet precies waarom ik je ken. God heeft jou geschapen en naar mij gebracht. God heeft de volle macht!! Maar met zijn tweeën zijn wij nog sterker vooral door jou . Wij vatten geen kou. Wij worden warm van elkaar. Echt super lekker gaar Waarom woon je nou zo ver weg. Wat hebben wij toch weer een pech. Ik hou zo van jou al woonde je aan de andere kant. Wij hebben zo'n goede band. Ik wou dat ik in je armen kon springen. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik hou gewoon zoveel van jou. Ik bedenk wat ik toch zonder je moeten zou. Tim je bent zo'n lkkrding. Ik wou dat ik eerder met zo iemand omging. Zoals jij, gewoon jij, jij bent iemand die niet alleen aan zichzelf denkt! Dat je aan anderen ook wat schenkt. Ik heb je leren kennen daar ben ik blij mee! Nu nog lopen langs de zee. Lekker op het strand met zijn tweeën zonder anderen om ons heen. Samen zitten ook al is het op een steen! Die steen wordt een hart zo warm als ons. Gered Door De Liefde Tim, jij redde mijn leven Jij wilde mij de moed geven Om verder te gaan en niet te blijven hangen Er waren zo veel gangen En ik koos er 1 de richting naar jou. Voordat ik jou kende was mijn leven een hel Jij hebt mij verteld: “jij hoort op de wereld ECHT WEL!†Onze band is zo sterk dat krijgen honderden mannen nog niet bij elkaar Als dat zou kunnen is dat heel raar Want jij bent het mooiste en liefste wat je maar kunt verzinnen op aarde De liefde die ik bewaarde Voor 1 persoon die ik ooit zou ontmoeten, die persoon ben jij Jij maakt mij zo blij Ook al woon je zo ver weg ik zal alles voor je doen Dus, geef ik je ook graag een zoen ONTHOUD ALTIJD IN JE HELE LEVEN!! DAT IK ALTIJD VAN JE HOU EN JE NOOIT ALLEEN ZAL LATEN EN DAT JIJ MIJN ENIGE BESCHERMENGE BENT |
| reactie 1
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
hey sgat, ik kan ook 24/7 naar jou gedichten kijken ohr:$ ze overtreffen zelf die van mij, al vindt jij misschien van niet LOVEUTOSODAMNMUCH(L) XX TimL |
| Naar boven | |