Gedichten check: de andere 3 (graag mening)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
beste leden, hier volgen de andere 3 gedichten, khoop dat jullie ze mooi vinden:$ p.s ben beginner! jij bent diegene Jij bent degene waarbij ik mijn hartje kan luchten. Jij bent degene die de mij echt aanvoelt. Jij bent degene die niet om mijn verhalen zal zuchten. Ja, jij bent degene die écht weet wat ik bedoel. Jij bent altijd in mijn hart verstopt, en je wilt er maar niet uit, omdat je van mij houd. en ik van jou. Geef mij je hand, geef ze mij allebei, en zeg me dan heel even, dat je zonder mij niet kan leven. Ik heb 2 ogen om je te zien, Ik heb 2 oren om naar jou te luisteren. Maar ik heb vooral 2 lippen om jou te vertellen hoeveel ik van je hou. Ik wil je nooit meer kwijt, daar heb ik alles voor over, want als ik jou heb bij ik gelukkig en blij jij bent alles wat ik nodig heb. Altijd zal ik van je houden ik wil je nooit meer kwijt want wat er tussen ons gegroeid is dat trotseert de eeuwigheid Voor altijd in mijn hart voor altijd in mijn dromen voor altijd naast me zijde Alles gaat zo goed tussen ons, kan gewoon niet meer kapot. Dit blijft voor altijd bestaan, dit gaat niet voorbij. Wat er tussen ons is, is gewoon iets heel speciaals. Niemand die het kan breken, niks dat er tussen komt. Schatje, Ja, dat ben jij Schatje, Je bent van mij Schatje, Bij jou voel ik me fijn Schatje, Ik wil voor altijd bij je zijn Schatje, Ik blijf je altijd trouw Schatje, Je moet weten dat ik van je hou NEVER WANNA LOSE YOU, BECAUSE YOU'RE THE LOVE OF MY LIFE alles wat ik nodig heb Alles wat ik nodig heb ben jij Ik wil jou voor altijd aan mijn zij Jij geeft me een goed gevoel Ik kan niet echt uitleggen wat ik ermee bedoel Ik heb jou altijd al nodig gehad Ongeveer 2 maanden geleden kwam je zomaar in mijn pad Ik wist gelijk dat jij de gene was Je kwam alleen 2 maanden geleden pas Je heb me altijd al willen steunen Me zo vaak je schouder aangeboden om tegen te leunen Je wilt er altijd voor me zijn Als ik even met je wil praten over mijn pijn Ik zal altijd onthouden dat je er voor me zult zijn Dit idee alleen al is zo fijn Bedankt dat jij er bent, bedankt dat je bent gekomen in mijn leven Als het ooit niet goed gaat met jou, wil je dan mijn hulp accepteren, zodat ik jou dan de steun kan geven Je dan even in mijn armen kan sluiten Dan mag je alles wat je voelt uiten Want ik zal ook jou proberen te helpen en alleen al praten lucht ook al op Samen kunnen we er komen, waar we allemaal willen eindigen aan de top geen woorden voor Er zijn geen woorden die omschrijven Waarom ik zo veel van je hou Er zijn teveel dingen die ik vinden kan in jou. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe goed we elkaar aanvullen Hetzelfde denken en zeggen Elke dag ouwehoeren, lachen en brullen. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe graag ik voor altijd bij je wil zijn Mijn leven met jou wil delen In jouw armen voel ik me fijn. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe jij me altijd vrolijk kan krijgen Hoe we elkaar zo goed begrijpen Zelfs als we zwijgen. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe lief ik jou vind Hoe wij samen 1 zijn Over alles zo eensgezind. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe goed we bij elkaar horen En jij mij compleet maakt Zonder jou is mijn hart verloren. Er zijn geen woorden die omschrijven Hoe graag ik m’n best wil doen voor jou Altijd proberen overal wat van te maken En je elke dag te zeggen hoeveel ik van je hou. Er zijn geen woorden die omschrijven Waarom ik jou nooit meer wil laten gaan Waarom je zo belangrijk voor me bent En hoe wij der elke keer weer 100% voor gaan. Ook al zijn er geen woorden die omschrijven Hoeveel ik van je hou Hopelijk zegt dit gedicht een beetje Dat ik alles over heb voor jou! |
| reactie 1
|
|
|
christina-94 Berichten: 31 |
amai voor ne beginner zijt ge goed e |
| reactie 2
|
|
|
dank je maarjah, daar heb ik mijne sgat voor e |
| reactie 3
|
|
|
-E-V-A-D-E-H-O-N-D- Berichten: 4 |
wauw, ik kan wel eeuwig naar die gedichten kyken sgkat(L) zuh zyn zooooow mooi(L) ......................................... L.U.F.E.A.I.W.N.E.C.T.Y.M.A.F.H. (LOVE U FOR EVER AND I WILL NEVER EVER CHANGE THAT YOURE MY ANGEL FROM HEAVEN) |
| reactie 4
|
|
|
lees ook mijn andere gedichten in de catogorie "liefde" khoop dat jullie ze mooi vinden laat aub een reactie achter, kben nog maar beginner en wil weten of ik hier mee door moet gaan of niet please mensen geef aub je mening over mijn gedichten ik wil echt zkrz zijn dat mijn gedichten gewaardeerd worden en ook goed zijn gr, TimL |
| Naar boven | |