Gedichten check: tranen van verdriet(mening aub)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
christina-94 Berichten: 31 |
tranen van verdriet Soms zie je in mijn ogen tranen van verdriet Normaal zou het niet mogen maar verbergen kan ik niet Elk een traan met een betekenis elk een traan met een gevoel Elk een traan met een herinnering een herinnering van toen Toen die tijden dat ik het moeilijk had de tijden van veel pijn Liefst wil ik het vergeten soms zeg ik gewoon verdwijn Ik wil er niet aan denken verdriet,.. dat doet het me aan Maar het leven is hard en zo zal het altijd zijn Dus ik leer ermee leven ook al doet het veel pijn. mening aub..?? |
| reactie 1
|
|
|
Nellie1968 Berichten: 1 |
Heel mooi gedicht.... |
| reactie 2
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
mooi gedicht, ga zo door Christina! ps. zou ej ook ff een reactie bij mijn topics willen zetten? "mijn gedichten gemaakt door het hart" en "de andere 3(graag mening)" als het goed is staat er timmyboy14 achter gr TimL |
| reactie 3
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Wooww !! Egtt mooii (: Goedzzo ! |
| reactie 4
|
|
|
-E-V-A-D-E-H-O-N-D- Berichten: 4 |
wow vet mooi jonge. echt supermooi, ga zow dr. PS: wil je plz ook mening neerzetten? alvast bedankt, gr -E-V-A-D-E-H-O-N-D- |
| reactie 5
|
|
|
HvjLyXx Berichten: 1 |
Ik ben verbaast zo mooi!!! Ga zoo door meid!!!! Zou je ook een mening op myn gedichten neerzettten? |
| reactie 6
|
|
|
inlichtenliefde Berichten: 7 |
Heel mooi gedaan, |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
Erg mooi gedicht! Ben ook benieuwd hoe je mijn gedichten vind? |
| reactie 8
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 11 |
een heeel leuk gedicht meid! ga vooral zo door en maar er een top 100 van dan zingen wij woor jou in koor omdat jij dit super goed kan!! wass even omdat ik je wou laten zien dat je dit beter dan mij kan! |
| Naar boven | |