Gedichten check: mijn gedichten gemaakt met het hart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
beste iedereen Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van deze 3 gedichten vinden, graag een eerlijk antwoord. ik ben nog maar een beginner en kweet niet of ik hier goed in ben gr, TimL sinds de dag dat ik jou ken De dag dat ik jou leerde kennen Dat was wel even wennen Zo’n lieve meid Die wil ik nooit meer kwijt Je bent er altijd voor mij en dat maakt mij super blij Dankzij jou weet ik wat ware vriendschap is En dat is wat ik voor ik jou kende mis Nu praten we elke dag met elkaar Soms zijn we wel een beetje raar Ik zou graag bij je willen zijn En als ik daar aan denk dan doet het pijn Elke avond lees ik jou gedicht En dan ga ik slapen en vallen mijn ogen dicht Dan droom ik mooie dromen over jou En als ik dan wakker word ben ik zo trots als een pauw Ik weet dat je me altijd zal steunen En dat ik altijd op je kan leunen Als het niet goed gaat me mij Dan ben jij er voor mij Ik kan met jou over alles praten Dat heb ik wel in de gaten Dat vind ik reuze fijn Want jij geneest al mijn pijn En dat maakt jou speciaal in mijn leven En niet voor heel even Nee voor eeuwig en altijd En geen enkele seconde heb ik spijt een speciale band tussen jou en mij<3 Als ik niet bij je kan zijn, al is het maar 1 dag. Dan ben ik verdrietig en ik loop niet meer rond met een lach. Dan doet mijn hart pijn, van al dat verdriet dat ik niet bij je kan zijn Maar als ik dan samen met jou ben, ben jij diegene die ik verwen Als er iemand is die liefde verdiend ben jij het wel mijn lieve schat Ik heb het nog nooit zo goed gehad, zonder jou was ik er niet meer Jij geeft mij de kracht die ik nodig heb, keer op keer Iedereen is jaloers op ons, en dat is niet raar Ze geven niet om elkaar, als ze ons zien denken ze: “waren wij zo maar†Wij hebben elkaar om te steunen, daar waar nodig is Want jij bent mijn engel, mijn bescherming, en als je er niet bent, ik je mis Ik weet nu niks meer om te sc