Gedichten check: mijn gedichten gemaakt met het hart
|
startpost
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
beste iedereen Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van deze 3 gedichten vinden, graag een eerlijk antwoord. ik ben nog maar een beginner en kweet niet of ik hier goed in ben gr, TimL sinds de dag dat ik jou ken De dag dat ik jou leerde kennen Dat was wel even wennen Zo’n lieve meid Die wil ik nooit meer kwijt Je bent er altijd voor mij en dat maakt mij super blij Dankzij jou weet ik wat ware vriendschap is En dat is wat ik voor ik jou kende mis Nu praten we elke dag met elkaar Soms zijn we wel een beetje raar Ik zou graag bij je willen zijn En als ik daar aan denk dan doet het pijn Elke avond lees ik jou gedicht En dan ga ik slapen en vallen mijn ogen dicht Dan droom ik mooie dromen over jou En als ik dan wakker word ben ik zo trots als een pauw Ik weet dat je me altijd zal steunen En dat ik altijd op je kan leunen Als het niet goed gaat me mij Dan ben jij er voor mij Ik kan met jou over alles praten Dat heb ik wel in de gaten Dat vind ik reuze fijn Want jij geneest al mijn pijn En dat maakt jou speciaal in mijn leven En niet voor heel even Nee voor eeuwig en altijd En geen enkele seconde heb ik spijt een speciale band tussen jou en mij<3 Als ik niet bij je kan zijn, al is het maar 1 dag. Dan ben ik verdrietig en ik loop niet meer rond met een lach. Dan doet mijn hart pijn, van al dat verdriet dat ik niet bij je kan zijn Maar als ik dan samen met jou ben, ben jij diegene die ik verwen Als er iemand is die liefde verdiend ben jij het wel mijn lieve schat Ik heb het nog nooit zo goed gehad, zonder jou was ik er niet meer Jij geeft mij de kracht die ik nodig heb, keer op keer Iedereen is jaloers op ons, en dat is niet raar Ze geven niet om elkaar, als ze ons zien denken ze: “waren wij zo maar†Wij hebben elkaar om te steunen, daar waar nodig is Want jij bent mijn engel, mijn bescherming, en als je er niet bent, ik je mis Ik weet nu niks meer om te schrijven in dit gedicht Dus plak ik hem in het gedichtenschrift en doe ik hem dicht Voor iedereen schijnt er een ster aan de hemel Voor iedereen schijnt er een ster aan de hemel Maar die van jou mijn schat, die is extra fel Het licht van een ster is gemaakt van de liefde van diegene En jij, jij bent de aller beste, knapste en liefste, jij bent die ene Iedere avond weer zie ik die ster in mijn dromen En dan weet ik dat jij over mij waakt, daarvoor ben je gekomen Ook overdag is hij er, dan voel ik hoe de kou wordt weggehaald Ik ben gelukkig dat kun je zien doordat mijn gezicht straalt Ik ben zo gelukkig omdat ik jou heb leren kennen Toen ik je ontmoette kreeg ik een apart gevoel dat was wennen We wonen dan misschien wel heel ver van elkaar Maar juist de band die wij hebben brengt ons zo dicht bij elkaar Het is een wonder dat het nog op de wereld bestaat Er is zoveel oorlog, zoveel vijanden en zoveel haat Mensen kijken niet meer op of om naar een ander Iedereen is op weg naar hun succes elkaars tegenstander Maar waarom? Dat blijft de vraag Waarom wil iedereen dat zo graag Waarom zijn ze nooit eens gelukkig met wat ze al hebben Als we nou eens allemaal alles wat we hebben liefhebben Gelukkig ben jij zo iemand die accepteert om hoe die is En daarom elke dag weer gelukkig is Daarom ben ik nou zo blij met jou Jij bent die persoon die ik wou Ga zo door lieve schat En je bereikt nog heel wat |
| reactie 1
|
|
|
jmuller Berichten: 2 |
T zijn leuke gedichten hoor En zolang het uit je hart komt en het niet geforceerd is zijn alle gedichten goed. |
| reactie 2
|
|
|
marjanxxx Berichten: 20 |
jemmig ik vind het knap dat jou gedichten zolang zijn ik ben ook een beginneling maar ik vind jou beter goed zo ga zo door groetjes marjan |
| reactie 3
|
|
|
beste iedereen kheb nog maar 2 reacties ik zou het echt heeeeel erg op prijs stellen als er meer mensen reageren ik heb inmiddels nog 3 nieuwe gedichten op de site geplaatst. klik op mijn naam om ze te bekijken, laat aub een reactie achter gr, TimL |
| reactie 4
|
|
|
-E-V-A-D-E-H-O-N-D- Berichten: 4 |
wauw(L) lieve sgat je kan de mooiste, beste, leukste enz. gedichten maken. ik geniet elke dag weer van jou gedichten. en ze zijn keilang maar supers mooi(L) liefie k'kan never nooit niet zonder je(K) ---------------------------------------------------------- xxxxxxxxxxxxxx |
| reactie 5
|
|
|
lees ook mijn andere gedichten in de catogorie "liefde" khoop dat jullie ze mooi vinden laat aub een reactie achter, kben nog maar beginner en wil weten of ik hier mee door moet gaan of niet |
| Naar boven | |