Gedichten check: Titelloos
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Het is als ze je 's nachts omarmt, fluistert dat ze van je houdt en je weet dat ze op antwoordt wacht, maar je doet alsof je slaapt. Het is als tegen haar zeggen dat je van haar houdt tot de zon stopt met branden en haar 's nachts verlaten. Het is als beloven dat je hart alleen klopt voor haar, maar stiekem beseffen dat hij dat altijd al heeft gedaan. Het is als raden naar wat ze voelt als ze je kust, maar weten dat het iets is wat jij nooit zal kennen. |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw Renee, deze vind ik echt supermooi! Ik heb echt geen enkel puntje van kritiek, het is zo mooi gekozen allemaal. Ik ben echt onder de indruk Liefs, Katinka |
| reactie 2
|
|
|
Dankjewel Katinka! Heel leuk om te horen Liefs |
| reactie 3
|
|
|
TheAnnemiekheid Berichten: 13 |
mooi beeld, mooi gevoel, hoe kom je er bij?? |
| reactie 4
|
|
|
@TheAnnemiekheid: Het gevoel is uit eigen ervaring, en dan ga ik me gewoon bedenken welke beelden bij dit gevoel passen. Eigenlijk is het allemaal begonnen met: Het is als tegen haar zeggen dat je van haar houdt tot de zon stopt met branden en haar 's nachts verlaten. en uiteindelijk heb ik de andere strofes op deze laten lijken maar dan steeds met een ander beeld. Als ik er eenmaal aan begin gaat de rest eigenlijk vanzelf (: |
| reactie 5
|
|
|
TheAnnemiekheid Berichten: 13 |
da's wel handig bij gedichten schrijven het zijn echt mooie zinnen |
| reactie 6
|
|
|
noita Berichten: 10 |
HEEL MOOI, MIJN WAARDERING HIERVOOR!!!!!! |