Gedichten check: Je bent alles
|
startpost
|
|
|---|---|
|
GJPP Berichten: 49 |
Al wil ik het niet weten, Toch ben jij het enige waar ik aan denk. Het doet mij zoveel pijn aan mijn geweten, Want jij hebt al iemand aan wie jij denkt. Ik wil alles voor je doen, Ik heb zoveel met je gepraat. Op school, op reis, op de fiets. En toch wil ik het niet meer. Het doet me pijn jou iedere dag te zien. Iedere dag lach jij weer om iemand anders. Jouw aandacht wil ik niet meer, Want ik kan je nooit hebben. Ik wil dat je gelukkig bent, En als dit de weg is voor jou, Dan is het goed. Maar ik kan je niet volgen. Jouw weg kruist waarschijnlijk mijn weg niet meer, En nu voel ik me verlaten. Welke weg moet ik kiezen, Want jij blijft het enige waar ik aan denk. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
Respect ! Alleen rijmt het niet? |
| reactie 2
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
@wc papier. het hoeft ook niet altijd te rijmen. kusx |
| reactie 3
|
|
|
Dankjewel! Ik ben niet goed in rijmen, maar heel soms heb ik wel eens rijm! fijne feestdagen nog! |
| reactie 4
|
|
|
iliketomoveit Berichten: 4 |
deze slaat de spijker op z'n kop vooral in dit stuk: 'Het doet me pijn jou iedere dag te zien. Iedere dag lach jij weer om iemand anders. Jouw aandacht wil ik niet meer, Want ik kan je nooit hebben.' bijna eng hoe dat precies is hoe ik me voel i reallyreally like! maakt niet uit dat het niet rijmt, zolang het uit je hart komt is het goed haha |
| reactie 5
|
|
|
Erg bedankt voor je reactie Iliktomoveit! Het is fijn om te weten dat er meer mensen zich zo voelen. helaas blijft het toch een pijnlijke situatie. |
| reactie 6
|
|
|
TheAnnemiekheid Berichten: 13 |
mooi gedict ritme is alleen een beetje vaag, het klopt niet helemaal volgensmij. Maar whatever |
| reactie 7
|
|
|
peter-m Berichten: 3 |
Belangrijkste is dat jij er in kunt vinden. Het raakt, als of ik in een spiegel kijk. |
| reactie 8
|
|
|
joelle202 Berichten: 15 |
Herkennend... heel mooi. xx |
| reactie 9
|
|
|
some1unimportant Berichten: 42 |
Aardig gedichtje Overigens, joelle202, is het 'herkenbaar' en niet herkennend (dat betekent iets anders..). Ook ik vind dit wel herkenbaar.. ltrz |
| reactie 10
|
|
|
@Some1unimportant, nice image Dank jullie wel voor alle reacties! het doet me enorm veel deugd dat mijn gedichten ook worden gelezen en worden gewaardeerd! Ik heb inderdaad op technisch vlak weinig eraan gedaan, zoals metaforen, rijm, ritme. Ik ga wel nog een gedicht maken met alleen metaforen, die wel duidelijk zijn, maar ik probeer meer boodschappen over te geven! Nogmaals bedankt! |
| reactie 11
|
|
|
ElineH Berichten: 12 |
Het gevoel dat ik hiervan krijg is eigenlijk best wel bekend. Ik vind het knap van je dat iets zo mooi kunt verwoorden dat iedereen kan begrijpen wat je voelt en bedoelt. Erg mooi |
| Naar boven | |