Stel je voor: Voorstellen.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
gekstek Berichten: 2 |
Hey. Ik ben 21 jaar. Ik woon in Workum en werk op het bedrijf ’’Op ’e timpe’’ Dat is een werk/leer bedrijf voor mensen met een lichte beprking en ik ben daar de secretaresse. Ik heb een aan autisme verwante contactstoornis en Het Woolly Hair Syndrome, dat houd in dat mn haar nauwlijks groeit dus draag een pruik. Ben gek op muziek maken en luisteren en ik schilder schilderijen en ik slaap graag uit en knutsel wel eens. M’n genre is: pop rock, Nederlandstalig/piratenmuziek en sommige klassieke muziek. Artiesten zoals: Michael Jackson en Coldplay en u2 en Cor Bakker en Richard Clayderman enzo. Op tv kijk ik graag SpangaS en Deal Or No Deal en Thats The Question en Lingo 1tegen100 en Weg Misbruikers en Hoe Schoon Is Jouw Huis en De Smaakpolitie en zaai en loenatik en ONM enz enz. Mn genre van films enzo is Anime/Manga. En kijk vrouwenvleugel op DVD. Ook heel leuk!! Ik geloof in God maar ben niet kerkelijk. Ben gek op dieren, we hebben 3 katten en een hond. Ik woon nog thuis! Ik hou ook van Cabaret zolang het niet te grof is. Ik kijk ook wel eens Family Guy en Southpark. Ik vind het jammer dat de belspellen niet meer op tv zijn Keek er altijd met plezier naar! Ik speel een beetje keyboard en gitaar en bokfluit. Sinds kort speel ik trekzak oftewel in het Fries: Lûkpûde!! Kan al aardig spelen!! Ik hou van aparte style. Ik geloof in God alleen ben niet bijbelvast |
| reactie 1
|
|
|
marjanxxx Berichten: 20 |
welkom liefs marjan |
| reactie 2
|
|
|
JoyMennings Berichten: 23 |
leuk, ik ben ook nieuw |
| reactie 3
|
|
|
Cameron Berichten: 4 |
hoii, ik ben ook nieuw |
| reactie 4
|
|
|
DaciaDaantje Berichten: 56 |
Hee hallo daar! Ik ben hier ook nieuw, maar wij kennen elkaar al heel wat langer! Leuk, dat ik jou ook hier tegenkom, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht! î… Groetjes, Diana |
| reactie 5
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Welkom, Hoop dat je een leuke tijd heb!! Leuk om kennis te maken met je! Liefs |
| reactie 6
|
|
|
Sira Berichten: 3 |
ik ben niet nieuw, maar jij wel. Veel plezier op 1001gedichten! |
| reactie 7
|
|
|
Alissaatje1997 Berichten: 114 |
hooi, ja k ben ook soortvan nieuwe fzoo XD love to make poems... veel plezier verder iedereen |
| reactie 8
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Welkom !!! Leuk dat je nu ook op de site zit ;D. Tis een hele leuke hoor ! Haha.. xxYasminee |
| reactie 9
|
|
|
NIcole97 Berichten: 2 |
hoi ik ben ook en soort van nieuw niet heel niew ofos maar toch xxx |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
hey hoi.....ben ook nieuw hier....liefs |