Vragen over de site: hoe kan je een eigen gedicht maken
|
startpost
|
|
|---|---|
|
stevens Berichten: 1 |
Ik ben stevens en ik wil graag weten hoe je zelf gedichten maakt |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
gebruik je gevoel en schrijf, de rest volgt vanzelf. succes. |
| reactie 2
|
|
|
marjanxxx Berichten: 20 |
ja idd je moet het met je gevoel doen en rijmen even blijven oefen en het gaat van zelf |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
schrijf vanuit je gevoel dan weet je wat ik bedoel iets wat je niet verwacht geeft je oneindig veel kracht moed en lef om te door te gaan dan plots zie je het gedicht ontstaan kijk niet naar anderen die willen het misschien veranderen laat je inspiratie maar groeien je gedichten zullen bloeien Marill. |
| reactie 4
|
|
|
Zathura Berichten: 2 |
een gedicht hoeft niet te rijmen hoor. ^^ |
| reactie 5
|
|
|
hajarlove13 Berichten: 1 |
je moet er gevoel voor hebben, nee zathura! het hoeft niet altijd te rijmen maar het rijmen maakt het juist mooier. om een gedicht zelf te maken moet je ook zelfvertrouwen hebben.... veel succes stevens, en maak er wat van!! vertrouw in jezelf! |
| reactie 6
|
|
|
alyshaa Berichten: 1 |
ik wil graag wete hou je een gedicht moet maken want het lukt me niet |
| reactie 7
|
|
|
Sugargirl Berichten: 6 |
1Je kan best een onderwerp nemen dat voor jou belangrijk is ofzo bijvoorbeeld voor de dood van je bompa ofzo 2leg je gevoel erin 3 zoek uit of rijmen jou goed past of dat je beter bent in poetische zinnen 4kijk op internet naar andere gedichten voor inspiratie 5schrijf je gedicht TIP: rijmen hoeft niet!!!Het is mooi, maar niet verpilicht |
| reactie 8
|
|
|
yoshibebe Berichten: 1 |
waar?kan ik een bericht schrijven |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 11 |
@voshibebe,,, als je je hebt ingelogd klik je aan de linkerkant,, bij gedicht plaatsen dan maak je een gedicht en dan de titel, de rest invullen en dan helemaal beneden staat er: 'gedicht plaatsen!' daar moet je dan op klikken en de rest zie je vazelff wel groetjes Hajar... |
| reactie 10
|
|
|
singaxx Berichten: 1 |
een gedicht maken is niet zo moeilijk zoals heel wat mensen zeggen bijv vriendschap is 1 van de dingen die belangrijk zijn in je leven. dat je nooit weg zou geven. niet voor geld of goud. het kan door gaan tot jong en oud. vriendschap bestond al in het verleden. en bestaat nog steeds in het heden. en zou in de toekomst door bestaan . vriendschap is 1 van de weinige dingen die nooit vergaan. vriendschap kan dik en dun zijn . maar vriendschap is altijd fijn . door vriendschap kom je sterk in de wereld te staan. door vriendschap blijf je in vele harten verder gaan . ookal ben je er niet meer bij diegene waar je zo van houd. je bent nog in hun hart en zullen hun herinneringen niet ruilen niet voor geld en niet voor goud. vrienschap is belangrijk voor mij dus vandaar dit gedicht |
| reactie 11
|
|
|
Marieke2011 Berichten: 189 |
Ik zeg je een ding, Laat je handen over het papier gaan,,! Het kan van alles zijn waar je over schrijft, over je gevoel, fanatie, je mag het helemaal zelf doen! En alles op z'n tijd.. dus als nu niet lukt, probeer het later weer!! Dat wilde ik even zeggen..! Liefs |
| reactie 12
|
|
|
yusuf31 Berichten: 9 |
lees ons gedichten door en je leert het denk ik lees heel veel gedichten en niet kopieren natuurlijk en dan ben je klaar dan kan je het |
| reactie 13
|
|
|
Redcheesehead Berichten: 1 |
Het is niet zo moeilijk om gedichten te schrijven Net wat er al eerder is gezegd gebruik je gevoel dat doe meestal het gedicht wel vloeien als je begint te schrijven Ik maak pas gedichten since 2007 niet al mijn gedichten staan hier maar dat ga ik toch wel doen ze staan allemaal zeker op papier |
| Naar boven | |