Gedichten check: Ik ben anders...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Ik heb nooit iets te vertellen Wordt altijd weggedrukt En als ik iets leuks gevonden heb Wordt het uit mijn handen weggerukt Zij vinden zich heel wat Maar ik ben voor hun een rat Ik ben hen helemaal zat Ik heb het echt gehad Nooit kan ik mezelf zijn Nooit word ik geaccepteerd Nooit kan ik mij thuisvoelen Wat ik zeg is altijd verkeerd Er is niemand en niets Dat mij neemt zoals ik ben Zelf ben ik mijn enige ‘’iets’’ Dat ik werkelijk ken Maar ik wil voelen hoe het is Om gewoon te zijn Te leven zonder gemis Te leven zonder deze pijn Maar dat zal nooit gebeuren Dus blijf ik maar treuren Ik moet het maar opgeven En ermee leren leven |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooi hoorr <3,, Goed gerijmd en mooie gedachtee,, Egt superr! Ga zo door! XX Renée |
| reactie 2
|
|
|
dichteresje Berichten: 2 |
wow, heftig, supermooi! maar geloof nooit! dat er niemand is die je neemt zoals je bent! Er is echt wel iemand |
| reactie 3
|
|
|
Ichigo Berichten: 349 |
Dat is gelukkig waar. |
| reactie 4
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
drukt dit gedicht jouw eigen gevoelens uit? dan hoop ik dat je idd weet dat er altijd iemand is die aan je denkt en er voor je wil zijn. mooi gedicht |
| reactie 5
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Een mooi gedicht met veel gevoel erin Mooi geschreven |
| reactie 6
|
|
|
Bengeltje Berichten: 4 |
Nooit kan ik mij thuisvoelen Wat ik zeg is altijd verkeerd Nee hoor ,is niet altijd verkeerd. Je word niet begrepen en dat is het verschil. Je voelt je een vreemde in je eigen omgeving,niks mis mee. Je zal eens een weg vinden,waar je begrepen word. Ik herken veel in wat jij schrijft. En weet je hahaha vele lach ik nu uit. Je moet maar denken zoals ik altijd zeg Wie slecht spreekt over een ander is zijn eigen zwakheden vergeten....en wie heeft ze niet? |
| Naar boven | |