Korte verhalen check: liefde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marishaephraim Berichten: 3 |
Ik dacht dat het niet voorbestemd was Dat het voor mij niet was weggelegd Dat ik het geen wat ik het liefst wilde niet kon krijgen Ik was er naar opzoek Hopeloos naar opzoek Maar kon niet slagen Ik gaf de hoop op en liet het gaan Als het me nu niet zo lukken waarom dan later wel Ik dacht er niet meer aan Was bezig met andere dingen Soms als ik dan alleen was Spookte het door mijn hoofd Was ik nou echt een mislukkeling En interesseerde zich niemand in mij Maar daar was jij Mijn redder in nood Mijn rots in de branding op het moment dat ik het niet verwachtte Jij stond ineens voor mijn neus Ik had een nieuw doel Een nieuw motto Dat was jij Ik ging voor je vechten Want jij was het voor mij Het ene kleine puzzelstukje In de grote puzzel Uiteindelijk was het zo Jij werd van mij Jij blijft van mij Ik wil niet meer zonder jou Mijn grote liefde Waar ik van hou waar ik altijd van zou houden Ik ben zo gelukkig Het gevoel doet me zo goed Ik had het totaal niet verwacht maar het gebeurde toch echt Niet meer opzoek maar gevonden! |
| Naar boven | |