Gedichten check: Verward
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Jadedatbenik Berichten: 1 |
Ik viel voor jouw lieve woorden Jij begreep me zo goed En ik weet dat mij antwoorden Niet waren zo zoet Jij voelde vlinders overal Vond mij de mooiste op aard Mijn ogen waren net kristal En ik was totaal van de kaart Maar plots sloeg alles om Aan je gezicht zag ik genoeg En ik weet nog steeds niet waarom Jij je ineens zo gedroeg Je voelde je niet meer op je gemak Het was niet zoals het hoorde Er was iets wat ontbrak En je kon het niet verwoorden Ik had me flink in jouw vergist Je lieve woorden betekenden niets Ik was zo uit jouw geheugen gewist Maar hoe doe je zoiets? Ik voel nog steeds vlinders overal Vind jou de mooiste op aard Je ogen zijn net kristal Maar dit alles, is niets meer waard. Dit is mijn eerste zelfgeschreven gedicht en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. |
| reactie 1
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
ik vind dat je het heel goed doet als dit jou eerste gedicht is. ik vind ook dat je er daarom zeker mee verder moet gaan, want als ik dit zo lees zit er een heel goede schrijfster. zoals mijn nederlands docent altijd zegt: haar eerste gedichte bundel begint bij het begin en eindigt in de top. oftewel: je moet toch ergens beginnen. en van oefenen is nog niemand slechter geworden. xxx mariska |
| Naar boven | |