Gedichten check: Littekens
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
bedankt vrouwen door jullie voel ik me niks meer waard geen begrip of mededogen maar hun ware aard zoals ik in liefde geloofde tussen mij en een vrouw alleen in dromen bestaat zoiets wakker wordend in de kou mijn hart werd in 1000 stukken geslagen vertrapt en op gesprongen opnieuw en opnieuw steeds maar weer mijn gevoelens verdrongen niemand maakt het wat uit als ik er niet meer zo zou zijn alleen God die om me geeft om te verzachten deze pijn |
| reactie 1
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Mooi gedicht. Het raakt me echt. x |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt eendje, Lees je gedichten en heb je weleens op gedichten freaks gezien. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
wow echt mooi geschreven.. hoop dat je weer wat v ertrouwen krijgt in de liefde, mocht het over jezelf gaan xx |
| reactie 4
|
|
|
Bedankt voor de reactie Lindah, het gaat over mezelf maar misschien is het ook wel de aard van die vrouwen. Om de zielen van anderen om hun heen, proberen te vermoorden. Ik laat mijn ziel niet vermoorden door die vrouwen of me de hel in slepen, mijn leven is kostbaar. Op dit moment gaat het weer een stuk beter, ik voel dat Jezus me rust geeft en kracht. |
| reactie 5
|
|
|
Ellisjuhh Berichten: 32 |
Mooi geschreven! En inderdaad van sommige vrouwen is het de ware aard, Maar van andere is het de liefde die je spaart |
| reactie 6
|
|
|
Bedankt voor je reactie Ellisjuh. Misschien ligt het ook wel een beetje aan mezelf, als ik in een ander lichaam was geboren een andere man dan wat ik nu ben, was ik misschien wel getrouwd. |
| reactie 7
|
|
|
ilovewillem Berichten: 1 |
wow wat een mooi gedicht |
| reactie 8
|
|
|
marjanxxx Berichten: 20 |
ik vind jou gedicht heel mooi ik bedrijp je heel goed wat je verteld in dit gedicht heel erg mooi |
| Naar boven | |