Huiskamer: Even gedag zeggen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Said-Online Berichten: 11 |
Hallo Allemaal Salaam Alaikoem Elke dag nieuwe gedichten geplaatst, maar stop er mee, voorlopig . Mijn gezondheid laat het even niet meer toe. Dank jullie allemaal voor het lezen. En ik hoop over een tijdje mischien terug te komen. Vriendelijke groetjes , Said Walaikoem Salaam. |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Said, hopelijk zien we weer vlug gedichten van je, dan weten we dat het weer goed met je gaat. Heel veel beterschap gewenst. Vriendelijke groet, Marill. |
| reactie 2
|
|
|
JvanderM Berichten: 12 |
Heel veel beterschap |
| reactie 3
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Said voor jou, heel veel sterkte en beterschap toegewenst! Laat snel weer iets van je horen vriendelijke groetjes droomster. |
| reactie 4
|
|
|
Goede morgen Marill, JvanderM, Droomster en iederéén. Bedankt hoor voor jullie warme berichten. Mijn hart en longen zeggen mij dat ik het beslist rustiger aan moet doen. mijn gedichten die ik plaatste op ongeveer 35 forums , daar was ik de heledag mee bezig van 5 uur in de morgen tot 22.00 uur in de avond. Het was te veel, vandaar dat ik alleen nog mijn blogs doe. Maar gelukkig is zuster Karima bereid om mijn gedichten hier te plaatsen, en zal er elke dag weer een gedicht geplaatst worden , Ik wens jullie veel lees plezier en een leerzame tijd met mijn gedichten. Moge Allah jullie allemaal naar het goede leiden in deze wereld en jullie allemaal het Paradijs schenken, Ameen. Vriendelijke groetjes, Said. |
| reactie 5
|
|
|
Goede morgen Said, Nou, dan zat je inderdaad de hele dag aan de pc. doe rustig aan en knap eerst goed op. Fijn dat zuster Karima je gedichten plaatst. Laat af en toe horen hoe het met je gaat. Gewoon even een aanbieding vanuit mezelf, ik heb Reiki, als je dat wat zegt, als je wilt kan reiki sturen. Vriendelijke groetjes, Marill. |
| reactie 6
|
|
|
Hallo allemaal, Ik kom weer terug, vanaf morgen plaats ik weer elke dag een gedicht, Ik bedank zuster Karima voor het plaatsen van mijn gedichten in deze periode dat ik afwezig was. Morgen het gedicht " Het Paradijs wordt dichtbij gebracht " Ik hoop dat jullie het een mooi en leerzaam gedicht vinden. Iederéén nogmaals bedankt voor julle beterschap wensen. Vriendelijke groetjes , Said. |
| reactie 7
|
|
|
Welkom terug Said, De dag morgen gewoon zonder zorgen fijn dat je hersteld bent dat je je gedichten weer pent. Tot morgen, Marill. |
| reactie 8
|
|
|
marjanxxx Berichten: 20 |
hey said sterkte groetjes marjan |
| reactie 9
|
|
|
Hallo allemaal, Even een laatste bericht over mijn gezondheid, Binnen kort zal ik worden opgenomen in het ziekenhuis voor een hartkatheterisatie, De opname is voor één dag als alles goed gaat , want is tegenwoordig een vrij lichte ingreep. Ik hoop dat ik mij daarna beter zal voelen, en tot dan wens ik voor jullie allemaal gezondheid en veel geluk. Vriendelijke groetjes , Said |
| reactie 10
|
|
|
Hallo Said, Heel veel sterkte gewenst en ik hoop weer van je te lezen als je herstelt bent. Vriendelijke groet, Marill. |
| reactie 11
|
|
|
Hallo Marill Dank je wel hoor voor je goede wensen. Ik blijf gewoon plaatsen hoor , elke dag. Ik schrijf nu niet elke dag een gedicht , maar 1 keer per week . maar er zijn nog zoveel gedichten die al geschreven zijn , ik kan nog even vooruit. Vriendelijke groetjes , Said. Vervolg: 20 - 11- 2010 Hallo allemaal, Het is bekend wanneer ik geholpen wordt aan mijn hart, de hartkatheterisatie zal a.s. Dinsdag 23 Novenber plaatsvinden om 9.15 uur . Ik zal enkele dagen niet op 1001 gedichten verschijnen, maar hoop zo tegen het eind van de week weer terug te zijn. Vriendelijke groetjes, Said. |
| Naar boven | |